Babyface78 Skrevet 22. september 2010 #1 Skrevet 22. september 2010 Har noen testa positivt enda? Jeg har ikke trua siden symptomene mine ligner veldig på menssymptomer:-( Skal vente til søndag eller mandag for å se om tanta kommer først...
Fru-IT Skrevet 22. september 2010 #2 Skrevet 22. september 2010 Ser ut som det har satt seg et lite frø i magen min =) Testet svakt positivt i dag tidlig (IKM søndag), Men du kan se test-streken Selv om den var mer lys-blå enn knall-blå =) Skal kjøre på med flere tester i løpet av de neste dagene for å overbevise meg selv om at jeg er GRAVID =)
Babyface78 Skrevet 23. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 23. september 2010 Gratulerer så masse Guffa85... Håper jeg er like heldig.. Hadde du mye symptomer? Her er det lite...
Fru-IT Skrevet 23. september 2010 #4 Skrevet 23. september 2010 Kan ramse opp de symptomene jeg merket (og merker ennå) * Følsomme bryst (egentlig mest i ei uke etter EL) * Murringer nederst i magen rett nedenfor navelen. * Merkelig humør (Lett på gråten ol.) * Siste uka merket en lett kvalme som varer hele dagen. (Trodde først det var innbildning, men den forsvant aldri helt). Høres kanskje dumt ut, men når jeg har testet tidligere har jeg "visst" at testene ville være negative. Denne gangen visste jeg at den kom til å være positiv =D Skal sende litt baby-wibber til deg Babyface78 =)
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 23. september 2010 #5 Skrevet 23. september 2010 Siste dagene har jeg vært lett kvalm kan du si! Men fortsatt negativ tester på meg, IKM til helgen selv......VIL HA POSITIV!
♥ Herligheten ♥ Skrevet 23. september 2010 #6 Skrevet 23. september 2010 Koselig å høre at det dukker opp nye spirer Her er det 4 dager på overtid nå, men har ikke trua i det hele tatt, så får vente å se om tanta dukker opp i løpet av uka - ellers er det vel bare å teste Lykke til alle sammen!!
Babyface78 Skrevet 23. september 2010 Forfatter #7 Skrevet 23. september 2010 Tusen takk Guffa85:=) Har hatt mye kramper i magen i går og i dag.. Men hadde det sist pp også..Litt pessimistisk akkurat nå ja.. Krysser fingrene for alle oss som ikke har testa positivt enda:-)
alexx Skrevet 23. september 2010 #8 Skrevet 23. september 2010 jeg har testet positivt i dag har ikm på mandag! har egentlig ingen symptomer annet enn murringer, og det kan jo være både tanta på vei eller gravid.. men denne gangen er jeg gravid!!
lilleknertn<3 Skrevet 23. september 2010 #9 Skrevet 23. september 2010 ikm idag, men ingen tr i sikte.. Har en test liggende, men tør rett og slett ikke teste nå!.. Er redd for å bli skuffet.. + at det kan godt hende at syklusen min plutselig har bestemt seg for å være et par dager lengre denne gangen.. hvem vet.. Er veldig rar i underlivet idag.. Det murrer, men ikke sånn som tr på en måte.. var småkvalm på arbeid idag, men det har egentlig gått over til å bli influensafølelse i kroppen.. Så det kan godt være at det er derfor det kjennes annerledes ut i underlivet.. Bør man helst teste på morgenurin? Eller kan man teste på kvelden, om det er lenge siden man har vært på do?
økln Skrevet 23. september 2010 #10 Skrevet 23. september 2010 Jaaa! Fikk positiv på tirsdag! Har ikke gått opp for meg ennå, merker jo ingenting Men vi eer sååå glade! Gleder meg ufattelig mye
Babyface78 Skrevet 23. september 2010 Forfatter #11 Skrevet 23. september 2010 Gratulerer Alexx og økin.. Lykke til videre.
♡ Jersey ♡ Skrevet 24. september 2010 #12 Skrevet 24. september 2010 Yes! 2 positive tester her!! Og selvfølgelig den måneden jeg var helt sikker på at det ikke var håp! Vurderte det ikke en gang, før plutselig IKM var imorgen! Tok en test - og vips:-) Lykke til alle sammen!
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 25. september 2010 #13 Skrevet 25. september 2010 Her kommer tanta som planlagt gitt... Ingen vits med test her nei. *snufs*
AnonymeAnine Skrevet 25. september 2010 #14 Skrevet 25. september 2010 Jeg hadde IKM i går og testet positiv på tirsdag:-) Måtte ta en test igjen i dag bare for å se "gravid" i displayet. Hehe.
Tuddeli Skrevet 25. september 2010 #15 Skrevet 25. september 2010 Gratulerer til dere heldige jenter med spire! Her kom tanta i går :-( Dritt, men men, motivert for ny runde, jeg :-) Har litt lang syklus da, så blir IKM i uke 43 for min del.
Hopsi Skrevet 26. september 2010 #16 Skrevet 26. september 2010 Jaaa, her er også testen positiv. Ett blått fint kyss på CB. Lykke til alle jenter. Det er ingen vits i å stresse. Må le litt av meg selv, har vært litt av en testoman de siste månedene. Med el-test og graviditetstester til flere tusen kroner sikkert. Nå når jeg sitter her med positiv test så skjønner jeg ikke hvorfor jeg har stresset så mye. Spiren sitter for de fleste til slutt en dag. For noen går det fort og andre må vente litt lenger. Men prøv å nyte tiden heller istedenfor å fokusere så mye på å bli gravid. Vet at det er enklere sagt enn gjort, men vet at viss vi evt skal prøve en annen gang så skal jeg forsøke å være litt mer avslappet:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå