Fru-IT Skrevet 22. september 2010 #1 Skrevet 22. september 2010 Ser ut for at jeg har fått min aller første positive graviditetstest!!! Tok en clearblue plus i dag tidlig, og der kom det opp et kryss!!!! Test streken er riktignok svak, men den er der (og den er blå!!!) Er 10 dpo og har IKM på søndag. Har slitt med kvalme siste uka så tenkte jeg skulle begynne testinga nå. Viste testen til ei venninne, og hun såg også krysset =)=)=) Kommer mange tester i posten i morgen, så tror jeg kommer til å svi av alle sammen bare for å overbevise meg om at dette faktisk er sant!!!!
Happy87 Skrevet 22. september 2010 #2 Skrevet 22. september 2010 Sniker inn en høy gratulasjonsmelding og håper alle testene imorgen er knallpositive!!!
Fru-IT Skrevet 22. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 22. september 2010 Tusen takk =D Har ikke akkurat vært prøvere så lenge, så hadde kanskje ikke forventet at det skulle skje så fort! Har fått to svakt positive (en i dag og en i går) Så tror ikke det kan være to som er falskt positive heller! Ønsker alle andre her inne lykke til med prøving og testing =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå