*Fjellrosa* Skrevet 22. september 2010 #1 Skrevet 22. september 2010 Virker bare som alle bruker det så lenge. Er på rd 8 og har siste ladning om to dager. Har ikke testdato før om 10 dager..
Hege72 Skrevet 22. september 2010 #2 Skrevet 22. september 2010 Hei! Det er minst 15 dager man skal gå på Crinone. Noen må bruke den til de er i 12. graviditetsuke fordi de trenger ekstra støtte. Enkelte klinikker vil at man skal bruke den fra uttaksdagen mens andre sier innsettdagen. 2 stk pr. dag. Noen tar en morgen og en kveld mens andre to stk på morgenen. Dette er forskjellig fra klinikk til klinikk. Jeg har vært på 3 forskjellige klinikker i norge og danmark og alle har sin egen mening om dette.
Solformørkelse Skrevet 23. september 2010 #3 Skrevet 23. september 2010 jeg bruker en hver dag i 15 dager. på egguthentingsdagen får jeg progesteron kapsler fra sykehuset, så jeg startet med crinone dagen etter. En hver dag.
lure Skrevet 23. september 2010 #4 Skrevet 23. september 2010 Sist var det ferskforsøk og da brukte jeg 2 om dagen frem til positiv test. Nå har jeg fryseforsøk og skal bruke 2 om dagen ; negativtest til to dager etter test. Positivtest til 12 uke. Så det er forskjellig hva man gjør og trenger. Sikker på at det ikke var mere på resepten din ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå