Medi Skrevet 22. september 2010 #1 Skrevet 22. september 2010 Noen som vil synse litt rundt disse og komme med flere forslag? Kristiane Konstanse Kornelia Karoline
☆☆☆ Skrevet 22. september 2010 #3 Skrevet 22. september 2010 Liker godt Karoline, de andre er også fine.. Hva med Kaspara
LilleBitteliten Skrevet 22. september 2010 #4 Skrevet 22. september 2010 Det eneste jeg ikke liker er Kristiane. 1. Kornelia - Liker det veldig godt. 2. Konstanse - Pent, men ville skrevet det med C jeg da. 3. Karoline - Fint navn, men synes det er litt kjedelig. 4. Kristiane - Liker som sagt ikke det. Kornelia er absolutt penest. Det er vakkert! Hva med: Kamilla Karianne
Vipsenmamma Skrevet 23. september 2010 #6 Skrevet 23. september 2010 Karoline er greit, men litt tungt Kornelia er poppis rundt her. Kristiane - nei,liker ikke Konstanse - dobbelt nei, tungt og langt og bastant. Hva med Karete?
LilleBitteliten Skrevet 23. september 2010 #7 Skrevet 23. september 2010 Jeg har sansen for Kathrine. Det må skrives med K ellers liker jeg det ikke. Synes det er et sjarmerende og koselig navn. Ellers er Katharina også pent!
♥Nemi♥ Skrevet 23. september 2010 #8 Skrevet 23. september 2010 Kristiane - fint Konstanse - stilig Kornelia - ok Karoline - mange heter Karoline! Kathinka Katharina Kimberly Kari-mette Konradine
♥ Herligheten ♥ Skrevet 23. september 2010 #10 Skrevet 23. september 2010 Kristiane - Flott navn! Synes det er en spesiell "glans" over navnet =) Konstanse - Er helt ok, liker det ikke så veldig godt, men heller det enn mange andre navn =) Kornelia - KJEMPETØFT! Dette navnet liker jeg virkelig godt! Det er stilfult, tøft og litt søtt samtidig =) Karoline - Kjempefint navn dette også, har mange gode assosiasjoner så dette er et navn jeg liker godt! Akkurat nå ville jeg vel valgt Kornelia av disse - kjempefint navn!
Tante Blås Squaw Skrevet 23. september 2010 #11 Skrevet 23. september 2010 Er veldig glad i Kornelia ) Nydelig navn! Hmmm....komme på flere.... Karete Katarina Kordelia (har bare sett det med C, når jeg tenker meg om...) Kleonike Karianne Kristina
Kjukka Skrevet 25. september 2010 #12 Skrevet 25. september 2010 Kristiane - nydelig navn Konstanse - også nydelig, men litt tungt Kornelia - inn i samme rekke som Frederikke, altså guttenavn som er gjort mer feminine, høres bare rart ut! Karoline - fint, men veldig vanlig Hva med: Kristense Katarina Katrine Karianne
Suksessterta *gravid* Skrevet 25. september 2010 #13 Skrevet 25. september 2010 Hva med "gode gamle" Kristine? Det synes jeg er et fint navn Ellers er Karoline det jeg liker best paa lista de, og smaker litt paa Kornelia men er usikker paa hva jeg synes..
Gjest Skrevet 25. september 2010 #14 Skrevet 25. september 2010 Vi vurderer Kamelia, som en omskriving av Kamilla som er ett navn mange har
Mammamor =) Skrevet 25. september 2010 #15 Skrevet 25. september 2010 Kristofa Kristel Kailin Kamomilla Kordelia Kathinka Kristianne Karianne Bare slenger ut noen navn i farta :-) Lykke til :-)
Cornelianelia Skrevet 25. september 2010 #16 Skrevet 25. september 2010 Av de på lista di er Kornelia flottest. Koselig og nydelig navn. Ellers er Katinka et av mine favorittnavn. Og Katarina er jo ganske fint.
Lene J Skrevet 25. september 2010 #17 Skrevet 25. september 2010 Kornelia og Karoline er kjempe fine navn. Kornelie er mitt favoritt navn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå