Gå til innhold

æsj det er dette som er dritt med angelsound.....

Anbefalte innlegg

har jo funnet hjertelyden for et par dager siden, meeen de siste dagene har jeg ikke hørt hjertet. og ja, det er fæælt!!

har lett og lett i lang tid men...

har nesten ikke hatt symptomer i det hele tatt, med unntak av puppene.tunge som fy, (og mørke) men det er også det eneste :( æsj

Fortsetter under...

Hei kjære deg!

Ja, det er nettopp dette som er utfordringen!!! Men prøv å ikek vær negativ...fortsett å lete, så dukker den nok opp igjen om ikke lenge. Er en tålmodighetsprøve.

Jeg har hatt min siden lørdag og har funnet den hver dag - har liksom funnet et punkt hvor den stort sett høres. MEN i dag virker det som at bebisen kanskje har flyttet seg lengre ned eller no, for nå er det vanskeligere både å finne den og å holde på lyden. Jeg kan jo ligge å høre og høre og høre ♥

Men de puppesymptomene du har er jo veldig klassiske da, så jeg tviler ikke på at hejrte til nurket ditt dunker som bare det...den vil bare leke litt med deg nå ;)

Klem,

Fra når kan man bruke angelsound?

Har så lyst å kjøpe sånn selv. Er 8 uker på vei. Har vært på tidlig ultralyd, så har sett hjerte slå:-)

Men jeg er også redd for at hvis jeg kjøper angelsound, og plutselig ikke klarer finne hjertelyden selv - så vil jeg få hetta!

frøken håpefull, jeg fant lyden i uke 9....

og HELDIGIVIS fant jeg den idag også, etter ALVORLI mye leting..håper ikke det er farlig altså.hehe, mange bekymringer.

den var veeeldi vanskelig å høre, men jeg klarte det til slutt.

sist jeg sjekka, var jo hjertelyden på 144... men idag, når jeg fant den,var den på 158..var ikke dette mye? synes ikke det HØRES ut som den går raskere, men tydeligvis?

Annonse

Oj, uke 9 hørtes tidlig ut, men så gøy:-)

Så bra at du fant den i dag også! Etter i går har jeg lest en del om angelsound. Og etter det jeg har forstått, skal det ikke være farlig i det hele tatt. Det er som en mikrofon.

Ble så gira at jeg dro ut og kjøpte en selv i dag. Tenkte jeg skulle gi den i gave til mannen min:-) Han vet ikke at det finnes noe sånt, så han kommer til å synes det er super-spennende.

Gleder meg til vi kan prøve også! Kanskje vente et par uker først:-)

lykke til !!! :D skader jo ikke å begynne å prøve, verste som skjer er at du ikke hører noe,men da trenger du jo ikke bekymre deg,for du vet at du er tidlig :D meeen, er du heldig, så hører du noe uti det fjerne!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...