Gå til innhold

Tupperware; hva er det som er så fabelaktig med deres produkter?? Har dere noe fra Tupperware?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tupperware er jo genialt da :) ekstrem holdbarhet ol :)

Når jeg flyttet for meg selv, så fikk jeg en del kjøkken utstyr av mor, det var da noe hun hadde brukt siden jeg var liten, og hadde fortsatt samme kvallitet som da de var nye :)

JA, det er dyrt, men så får du kvalitet der etter..

Potetskrelleren har jeg ikke prøvd, men jeg elsker grønnsakskrelleren!!!! Bruker den som potetskreller også. Potetskrelleren er rett, mens grønnsakskrelleren er som en trekant. Beste som finnes, uavhengig merke!!! SLikepotten tåler mer varme enn mange andre. Det samme gjør desilitermålet. Mange merker tåler ikke kokende varm, men tupperware gjør. Dessuten har de mange geniale produkter. Sikkert andre merker som også har det, men jeg har falt for tupperware. Garanti også :-)

De holder i evigheter. Jeg er 40 år, og min mor har enda i bruk våre matbokser fra tupperware. Helt brukendes, eneste er at det viser at de er MYE brukt i over 30 år. Ingen sprekker eller noe.

Jeg har selv bare en saftkanne på 1,5-2 liter, og den er utrolig god og i daglig bruk og blir vasket i oppvaskmaskinen :) Har vel hatt den i ca 15 år nå.

Det er livstid garanti!!! Uansett hva som skjer, så får du nytt hvis det går i stykker. Har selv masse fra tupperware og er kjempe fornøyd med det meste...Min favoritt er produktene som du kan ha i ovn, micro OG fryse... Vi er en liten familie på 3, så når vi f.eks lager lasangne, så bruker jeg samme formen til å ha i ovnen, setter lokk på når det er kaldt og hiver i frysen... Så har vi plutselig en middag til... Du må virkelig dra på et tupperware party, så du får se alt det geniale de har...

Dyrt? Ja litt.... Men verdt hver en krone :)

tw ting er utrolig greie,og lokkene slutter aldri å passe til boksen sånn som billigtyper gjør.har litt tw ting og er fornøyd med det meste.bla potetskrelleren! den er genial! men tuttekoppene bør styres unna.de bare sprekker i den drikketuten.ellers er jeg fornøyd med det jeg har.særlig potetskrelleren og brødformene! :)

Annonse

Jeg hater tupperware og har huset fullt av det. Har noen i nærmeste familie som driver med det og får en eske til hver bursdag og jul selv om jeg har gitt beskjed om at jeg ikke trenger eller vil ha mer av det.

Slikkepotter, potetskrellere, løkkutter, kakespade osv. Jeg tremger ikke svindyr plastikk bare fordi det det er livstidsgaranti på det. Klarer meg utmerket med langt rimeligere varianter som også holder en del år og koster meg lite å kjøpe nytt.

Og så mye stygt da! Kakespaden for eksempel, den er jo ikke noe pen og jeg kjøper heller en jalla kakespade for en 50 lapp på europris. Den ser fin ut og jeg trenger ikke livstidsgaranti på den...

Jeg har kun ett produkt fra tupperware som jeg faktisk liker og bruker. Det er en ildfast form (liten langpanne)

Billige oppbevaringsbokser gjør samme nytten, det gjør også europris og nille sine bakeboller. Merker ikke forskjell om jeg baker i dem eller tupperware sin.

O P P S K R Y T T !!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...