Gå til innhold

Dere som er 4-5 uker på vei

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har stort sett murringer, og litt kvalmebyger enkelte dager. Ellers ser jeg (og kjenner!) blodårer/spreng i brystene.

Bortsett fra det er jeg i fin fin form, og håper det holder seg slik =)

Jeg vet dette virker veldig ivrig, men vi prøver for første gang denne måneden og jeg merker nå kún to dager etter eggløsning noe som minner om menssmerter nedentil. Er det mulig å merke noe så tidlig eller er det bare innbildning? Det er der ikke hele tiden, men i en lang periode i dag morges.

else camilla

Annonse

Jeg hadde siste IKM den 23 august. Har hatt sykluser på 40 til 60 dager siden pilleslutt før 3 år siden. Testet positivt i går men er ikke sikker på når jeg hadde EL da syklusen plutselig ble stabil nå;) Men 14 dager etter IKM fikk jeg "mensen bryster" og de vedvarte, skjønte da at det var noe siden det ikke er normalt å få det så kort tid etter IKM;)

Jeg tror det er veldig individuelt hvor fort man kjenner det. Tror til og med jeg sa det til min mann dagen jeg tror det skjedde, at nå er jeg gravid. Det har jeg aldri sagt før og vi har prøvd i over 2 år;)

Jeg hadde IKM på tirsdag, altså den 21. Har vert ganske trøtt og hatt vondt og "sprengte" bryster siste uken... Tok en (pluss to tester til) i dag morges, og den var positiv! Har vert veldig kvalm i dag men er ikke sammen med barnefar og dette va IKKE planlagt, så er vel heller redselen for å fortelle det som ligger å gjør meg kvalm tenker eg :) er i følge kalkulator her inne 4+1 i dag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...