Gå til innhold

Sååååå frustrert.....!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag er det eksakt 90 dager siden jeg sluttet på -pillen, og mensen har fremdeles ikke dukket opp:( Det er så surt når jeg ikke har noe å forholde meg til....

Vet at det kan ta lang tid før syklusen er i rute etter pilleslutt, jeg har gått på de i 7 år og hadde uregelmessig mens før dette.... men alikevel jeg er sååå utåmodig:P Går både på bidronning gele og vitex (5 uker uten resultat), og har en CB fertilitetsmonitor som bare venter på å bli brukt:) Noen som har noen tips\ kjerringråd....?:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ha bestilt time hos gyn, og få en sjekk.. Det gjorde jeg, har PCO. Fikk med for å å få mensen tilbake og deretter Pergo for å hjelpe EL i gang!! Jeg får nå EL, men ikke blitt gravid enda, tror jeg..

Skrevet

Hvor lenge burde man vente før man reiser til gynekolog?? Idag er det 70 dager siden jeg sluttet på pilla og ikke tegn til no mensen her..Har testet etter eggløsning innimellom og trodde jeg hadde det for to uker siden, men har nå hatt positive el-tester søndag og mandag før de ble svakere igjen igår..Hvis det ikke skjer noe innen to uker igjen så er det gynekolog for min del..Er bare så redd jeg stresser og at det er for tidlig å reise dit, men vil jo bare ha svar på om kroppen min er ok..

Skrevet

Lurer på det samme happy87! Kunne godt ha tenkt meg en undersøkelse, om ikke annet så i hvertfall bare for å roe meg ned.... Men jeg trodde kanskje at det var litt tidlig? Trodde man måtte prøve i nermere et år før man fikk hjelp i form av utredning og hormonbehandling?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...