Gå til innhold

Ingen symptomer? Kan jeg være gravid???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 37 år og begynner og dra på åra....har en gutt på 2 år og vil gjerne ha en til nå før jeg blir for gammel. Vi prøver og holder på...Nå er det like før mens (ett par dager til) og jeg lurer på om jeg kan være gravid, har desverre ikke slike symptomer som ømme bryster, kvalme eller noe særlig stikkinger i magen, det eneste jeg noen ganger kjenner er litt "småkramper" nederst i magen...men thats it! Husker rett og slett ikke når jeg begynte og kjenne symptomene sist jeg var gravid....Er det andre som ikke har hatt noe symptomer før uteblitt mens (og senere kanskje har fått det etterhvert)?? bar lurer for er så spent, men tror vel egntlig ikke jeg er det siden jeg ikke kjenner noe annet enn en gang i blandt disse "småkrampene" Håper på noen svar :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og jeg var det :-))))))))))))) sååååå glad nå!!! Håper at alt går bra og etter mine beregninger er terminen 6 juni 2011...

Skrevet

Gratulerer! Lykke til!

Nei, det er vel ikke alltid man har så veldig klare symptomer. Det er vel ikke likt for hver gang man er gravid heller.

Skrevet

Heisann!

Gratulerer hvis det var du som er gravid! :-)

Selv er jeg i uke 17 nå, og har ikke merket noe som helst ennå, annet enn at mensen er borte. Har vært hos legen og fått høre hjertelyd, så jeg vet at det er noen der inne, ellers hadde jeg vel bare regnet med at det var hormonsvingninger eller noe. :-)

Hilsen godt over 30.

Skrevet

Desverre fikk jeg ikke ha denne gleden lenge....var i går 4+6 og fikk en SA... :-( var hos lege i dag og der var det ikke noe mere desverre......... alle symptomer forsvant også......bedre lykke neste gang sa han til meg! Prøv igjen, ikke gi opp! Ja ja, vi får vel gjøre det da....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...