Gå til innhold

Funker det bra å kjøpe medisiner på dette forumet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker at jeg vil prøve det. Da må man jo satse på at de medisinene en kjøper har blitt lagret på riktig måte. Hva med de medisinene som skal lagres kjølig? Blir det mer risikabelt å kjøpe slike?

Hvordan gjøres det praktisk, hvis de må sendes. Tenker bl.a. på betaling

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke kjøpt medisiner her, men på apoteket. Jeg GIR gjerne bort en ampull Menopur (75IE) og en ampull (300 IE) Puregon om du trenger noen av de medisinene. Puregonen trenger ikke å kjøles ned og Puregonen har lagt i kjøleskap siden jeg kjøpte den :-).

Skrevet

Eh, jeg mente at Menopuren ikke trenger å kjøles ned...

Skrevet

Hei Jeg kjøpte alt av medisiner her på forumet. Jeg bruker høye doser så hvis jeg skulle ha kjøpt det på apotek ville det ha kostet nesten 20.000 kr. Jeg betalte litt over 5.000! Det var ingenting galt med dem. Jeg har brukt dem og alt gikk som det skulle. Jeg ble stimulert og eggløsningen ble hemmet og eggene modne. Men jeg ville kjøpe eggløsningssprøyten på apoteket da sprøyten må legges i kjøleskap før det har gått 2 timer siden handelen på apoteket, ellers er holdbarheten 3 mnd. Den risken ville jeg ikke ta. Jeg kjøpte av tre forskjellige jenter. To av dem sendte medisinene med postoppkrav og hun siste overførte jeg beløpet til siden det var et lavt beløp. Det er en risk å kjøpe her på forumet, men jeg stoler på de jentene her at de har oppbevart medisinene riktig og ikke selger gamle medisiner. Lykke til!

Skrevet

Hei Gammel prøver, venter på 2!

Har sendt en pm til deg!:)

Skrevet

Hei Gammel prøver,venter på 2!

Har sendt deg en pm:)

Skrevet

Har også sendt deg p.m, gammel prøver ;-) Fikk du den? Har ikke gjort det så mange ganger ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...