Gå til innhold

Redd og lei meg

Anbefalte innlegg

Er gravid i uke 5, og etter å hatt smerter siden fredag ble det ul i dag. Der fikk jeg beskjed om at det kunne være noe som lignet en tidlig graviditet inni livmoren. Så ikke ut som det var utenfor, men han virket ikke 100 % sikker. Men han så at jeg hadde væske i livmoren og det var ikke vanlig sa han. Så det ble til at jeg målte hcg nivå og skal tilbake på fredag og måle igjen. Noen som har vært borti dette her? Følte ikke at jeg fikk svar på noe i dag. Har tidligere mistet i uke 12 pga blodansamling i livmoren så jeg er jo ikke så veldig optimistisk..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142352841-redd-og-lei-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hm, ikke for å skremme deg, men da jeg hadde en MA i Februar i år, var jeg på tidlig UL i uke 11, og da hadde fosteret dødd i uke 9. Legen forklarte da at jeg hadde endel væske i livmoren som ikke skulle vært der, og at det tydet på at noe hadde vært galt med "babyen".

Jeg målte ikke HcG, da fosteret allerede var dødt, men siden de måler dette hos deg - er det nok enda håp!

Prøv å vær positiv imens, selv om dette ikke er lett.

Trøst deg med at hvis det er noe galt, og babyen ikke har det bra, er det nok bedre at den får dø nå, enn senere i svangerskapet.

Masse lykke til hvertfall!

Hallo.. Jeg opplevde det samme. Oppsøkte lege etter 3-4 dager med kraftige magesmerter. Han tok en test og jeg var gravid. Dro til sykehuset hvor jeg fikk en innvendig ul . Der lurte de på om jeg faktisk var gravid fordi de ikke så noe annet enn væske! Jeg ble både forvirret, redd og lei meg. skjønte ingen ting. Jeg målte også hcg og etter to dager var jeg tilbake for nye målinger. det viste seg at jeg var gravid (5 uker)

Nå er det 7 uker igjen til lillegutt kommer..

Jeg syns du skal være optimist. Kropp og sjel regaerer på dine tanker ;) Selv om du mistet i 12 uke sist trenger ikke dette skje denne gangen.

Masse lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...