Anonym bruker Skrevet 22. september 2010 #2 Skrevet 22. september 2010 Mio min Mio er visst spillt inn på engelsk og dubbet til svensk. Kikket på et klipp nå, ser det kjempegodt der... La aldri merke til det når jeg var liten... (Men så kan jeg ikke si at jeg har lagt noe særlig merke til at en forteller har alle stemmene i Tre nøtter til Askepott heller...)
Anonym bruker Skrevet 22. september 2010 #3 Skrevet 22. september 2010 Hehe...ja jeg trodde orginalversonen var svensk jeg også, fram til nå... Ikke tre nøtter til askepott da, den la jeg merke til:-)
Anonym bruker Skrevet 22. september 2010 #4 Skrevet 22. september 2010 Den vi så på var jo laget mange år før denne filmen Bale spiller i, som ganske sikkert er en amerikanske versjon av den orginale. Filmen er laget i 1987, den orginale er ti år eldre.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2010 #5 Skrevet 22. september 2010 Jeg trekker det tilbake, forvekslet den med brødrene Løvehjerte av grunner jeg ikke kan forstå,. he he.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2010 #6 Skrevet 22. september 2010 Mio, min Mio ER spilt inn på englsk og dubbet. Det er nemlig orginalen, noen annen film finnes ikke av den. Det jeg synes er artig er at Sauroman er den onde ridder Kato!
Anonym bruker Skrevet 22. september 2010 #7 Skrevet 22. september 2010 Det stemmer ikke. Den vi så på som barn er den Bale spilte i. Han spilte Jum Jum
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå