jplussj Skrevet 22. september 2010 #1 Skrevet 22. september 2010 Noen som har brukt Pergotime denne syklusen?? Er det noen som har noen erfaringer med dette?? Pos res?? OSV.......
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 22. september 2010 #2 Skrevet 22. september 2010 ble på tjukka i pausen mellom to kurer.. så funket på oss
jplussj Skrevet 22. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 22. september 2010 Enkel kur?? Hvorfor brukte du det??
Lilletrille,<3 Skrevet 22. september 2010 #4 Skrevet 22. september 2010 Jeg starter med pergo denne syklusen, første pilla i morra. Så blir spennende:) Jeg skal også ha enkel kur, annenhver mnd med og uten. Fikk resept på 3 pakker.
har blitt bleieskifter igjen Skrevet 22. september 2010 #5 Skrevet 22. september 2010 Ble gravid på 1. enkle kur så her funket det visst fint Hadde EL selv,men min gynekolog mente det ville gi en ekstra "sterk" EL, så etter å ha forsøkt i 10 mnd ble den lille prinsessen til.
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 22. september 2010 #6 Skrevet 22. september 2010 Jeg tok først en pergokur uten hell, deretter 2 pergokurer kombinert med menopur ifm inseminering på Riksen... også uten heller. Videre til 2 negative IVF og var dritt lei hele greia, så tok en ny pergokur måneden etter siste negative IVF og vips... der flyttet lille Sprell inn Pergo er ingen vidundermedisin, men kan faktisk hjelpe på å bli gravid likevel Lykke til
jplussj Skrevet 22. september 2010 Forfatter #7 Skrevet 22. september 2010 Jeg har brukt det 2 ganger nå, hadde sist EL den 9.sep, testet neg i dag, kan det være for tidlig?? Noen som har en mening her?? Usikker på hvor lang syklus jeg har, men er den som siste gang på Pergo har jeg syklus på 34 dager, og jeg merker murring og merker jeg er litt hissig... Håper det har lykkes, men tror ikke det denne gangen heller, trist... Har IKM i morra, tror jeg..
brutussa Skrevet 23. september 2010 #8 Skrevet 23. september 2010 er også helt ny i dette. begynner på pergo om 4 dager!
White*Angel Skrevet 23. september 2010 #9 Skrevet 23. september 2010 Heisann. Jeg brukte pergo denne pp. Fikk EL av den, men testa negativ på ikm dagen og dagen etterpå fikk jeg tr:( Men den virka som den skulle da, fikk jo EL! *Fikk hetetoter og hodepine som bivirkninger av den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå