Gå til innhold

Merkelige lyster...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst til å drikke ansiktsvasken fra Dermalogica, og grønn Listerine, og så vil jeg gjerne sniffe bensin....ehhh...det er sykt! Tenk så skadelig for babyen og så vondt jeg ville få i magen! Allikevel er det vanskelig å la være med å nyte dampen fra pumpa når jeg fyller bensin.

Hvorfor kan jeg ikke få dilla på broccoli, liksom? :-)

Flere med rare lyster?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jupp. Her en dag sto jeg og pusset tennene, og syntes tannkremen smakte så nydelig at jeg bare hadde lyst til å svelge den. Litt forskjell fra tidligere i svangerskapet da jeg spydde bare en tannbørste nærmet seg munnen min :P

Skrevet

Jeg eeeeeelsker lukten av nye bildekk (gummi) og lukten som er inni nye biler. Og ja.. bensin-lukt her også! Ler! :D

Har nettopp kjøpt ny bil, og følte meg nesten helt rusa når vi gikk rundt i bilforretningen og kikket! Lukta bare sååå godt!!

Når jeg skal til jobben på morgenen kjører jeg. Da sitter jeg å bare lukter et par minutter før jeg starter motoren.. Herregud! Høres jo helt sykt ut. Men er helt avhengig om dagen. Rart, for disse lystene kom ikke før jeg var i 3 trimester.. Plutselig anfall av pica tydeligvis! ;o)

Skrevet

Ja, jeg er helt VILL etter bensin-/garasjelukt om dagen... Nesten så jeg setter meg ned og bare nyter lukten. Også er det så trist på en måte, for jeg blir ikke tilfredsstilt! Bilen min har en liten bensinlekkasje, så det er jo helt himmelsk...inni carporten lukter det altså blanding av bensin og generell bil-lukt og det er helt....ubeskrivelig. :'(

Rare greier ja!!

Skrevet

Vaskepulver!!! Og Zalo! Og kjellerlukt!

Seriøst,jeg kjenner jeg blir rastløs og har lyst ned i kjelleren nå bare ved å lese denne tråden.

Var på Europris idag og skulle kjøpe noe tråd,og gikk forbi vaskemiddelavdelingen-- trodde alvorlig talt ikke jeg skulle komme meg derifra. Måtte gjemme meg i et hjørne med nesen trykt mot en av pulverboksene- det lukter HIMMELSK!

Så nå for tiden så er det toppen av lykke når jeg må ned i kjelleren(en skikkelilg trist og grå råkjeller) for å enten sette på en maskin med klær,eller hente opp nyvaskede som skal henges opp.

Trippel dose sniffing med andre ord: først kjellerodøren som slår mot meg,deretter vaskemiddelet og ikke minst så kan jeg snuuuuse inn lukten av en våt sokk.

*sukk*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...