Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 22. september 2010 #1 Skrevet 22. september 2010 å ganske riktig, jeg er faktisk gravid. jeg er på dpo 15 i dag. begge strekene er like sterke, så det må jo tyde på bra hcg så langt:) Jeg er ganske i sjokk enda, er så mye som må omstilles. mannen sier han gleeder seg. Har ringt klinikk Hausken å ene sykepleieren berre lo når jeg sa jeg var gravid. Hun klarte ikke slutte å le;) I bakgrunnen fikk Jon Hausken med seg hva som skjedde og lurte på om jeg hadde klart å bli gravid igjen. Han var litt sjokka. Han lurte på om jeghadde flere menn på si;) Etter littt spurte han på tull (han driver berre å spøker alltid) om jeg hadde gått til noe healer eller noe sånnt, å så lo han. Så nå sender de meg en hel haug med medisiner IGJEN...Så hvis dette går bra så er jeg fullproppa av dritt i 9 mnd igjen. sprøyte hver dag. Tenkte jeg skulle bestille UL om ca 3 uker, da er jeg 7 uker på vei
jplussj Skrevet 22. september 2010 #2 Skrevet 22. september 2010 Kan jeg spør hvorfor du må gå på medsiner??
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 22. september 2010 #3 Skrevet 22. september 2010 Oi oi oi!! Nååå kan jeg si det!! GRATULERER!! Alltid morro når små mirakler skjer rundt oss Masse lykke til på veien videre, og 9 mndr av resten av livet ditt, er jo egentlig ingenting Hihi....nei nå bare gliiiiser jeg her! Takk for du delte nyhetene dine
firebarnsmum Skrevet 22. september 2010 #4 Skrevet 22. september 2010 Fantastisk:)) Gratulerer så mye!!
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 22. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 22. september 2010 jeg går på medisiner fordi jeg har en lang historie med å slite å bli gravid. i tillegg sliter jeg med å holde på barna. Uten om dette er det også fare for at barnet kan dø i magen lengre ut i svangerskapet om jeg feks ikke tar blodfortynnende sprøyte
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 22. september 2010 Forfatter #6 Skrevet 22. september 2010 Tusen takk alle sammen. Jeg skal prøve å nyte det denne gangen
jplussj Skrevet 22. september 2010 #7 Skrevet 22. september 2010 Hei,igjen. Gratulerer!! Jeg bruker selv Pergo, men ikke lykkes enda, har PCO, er dette ditt problem også?? Har du noen erfaringer å dele med meg??
Petrine +spire=❤ Skrevet 22. september 2010 #8 Skrevet 22. september 2010 Gratulerer!! Og lidelsene i 9 mnd er vel verdt det =) Ett lite mirakel får en igjen =))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå