Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 22. september 2010 #1 Skrevet 22. september 2010 å ganske riktig, jeg er faktisk gravid. jeg er på dpo 15 i dag. begge strekene er like sterke, så det må jo tyde på bra hcg så langt:) Jeg er ganske i sjokk enda, er så mye som må omstilles. mannen sier han gleeder seg. Har ringt klinikk Hausken å ene sykepleieren berre lo når jeg sa jeg var gravid. Hun klarte ikke slutte å le;) I bakgrunnen fikk Jon Hausken med seg hva som skjedde og lurte på om jeg hadde klart å bli gravid igjen. Han var litt sjokka. Han lurte på om jeghadde flere menn på si;) Etter littt spurte han på tull (han driver berre å spøker alltid) om jeg hadde gått til noe healer eller noe sånnt, å så lo han. Så nå sender de meg en hel haug med medisiner IGJEN...Så hvis dette går bra så er jeg fullproppa av dritt i 9 mnd igjen. sprøyte hver dag. Tenkte jeg skulle bestille UL om ca 3 uker, da er jeg 7 uker på vei
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 22. september 2010 #2 Skrevet 22. september 2010 ♥lig tillykke med graviditet Å masse lykke til fremover med sprøyter og hormoner. Det er en sjau, men er jo verdt det til slutt!!! Kos deg med hemmeligheten din
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå