Gå til innhold

Og da triller tårene...

Anbefalte innlegg

Skrevet

GLEDESTÅRER :D :D :D

Kan ikke tro det! Testet i morges 14 DPO, men synes krysset var så svakt at jeg ikke klarte å se fargen på det... Klarte ikke å holde meg, fulgte magefølelsen og tok en til nå...

Et BLÅTT tydelig (litt svakt da...) kryss på CB!!! Jippi, en liten spire i magen min, ENDELIG! Håper bare spiren klamrer seg fast i 9 måneder denne gangen. Er litt beskymret siden jeg spottet ørlite i går.

11 pp tok det, så ikke gi opp håpet jenter, det skjer når dere minst venter det. Dette var faktisk den måneden jeg ventet det minst. Satt senest i går kveld å vurderte å bestille time til legen de nærmeste månedene for utredning.

Lykke til alle sammen :) Blir nok her en stund til og i morgen tar jeg en digital for sikkerhets skyld:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! JEg visste det kom et sånn innlegg fra deg snart! :D

GRATULERER!! Litt spotting er vanlig i forbindelse med Ikm..altså den ikke kommende mensen! :D *WHEE*

Skrevet

Tusen takk for det :) For en ubeskrivelig herlig følelse!

Skal krysse alt jeg har for at det er en liten spire hos deg også snart :) !!

Skrevet

Er enten 12 dpo i dag eller 7...hehe. Godt å ha kontroll :P Og takker for kryssing!!!!!!

Kom en lite tåre her også når jeg så du hadde skrevet innlegget. Skjønte det med én gang! :D:D:D:D

Åååå, det er så morrooooo!!! :D:D:D:D

Skrevet

Så fantastisk herlig da, gratulerer! =))

Skrevet

Heldige du.. Hadde min 1 pergokur nå denne pp. Jeg ringte gyn i går, og jeg har hatt EL!! Så bra tenkte jeg! Men jeg testa neg på ikm dagen i dag:(

Skrevet

Gratuerer sa mye,lykk til og ta vare pa deg og spiren,håper vi snart sees inne på 1.trim

Skrevet

Gratulerer :):):) !!

Så kjekt for dere, og all ære for det.. nesten sittet her inne i 1 år (?) og sett så mange hoppe over i 1 tri..

Endelig satt ertå..

Lykke til videre og håper vi kommer etter :)

Skrevet

Takk for gratulasjonene :) Men nå er jeg skikkelig forvirret. Tok en digital CB i kveld og der stod det IKKE GRAVID? Uff, ingen tegn til TR... Er uten tvil lyseblå streker på de andre vanlige CB testene jeg har tatt, men de er svake da. Håper ikke dette er en kjemisk graviditet...

Skrevet

Hei: Jeg har også testet svakt positivt på vanlige stavtester, men den didtale bli Ikke Gravid! Ble skikkelig forbanna, for d betyr at jeg har pissa på 150 kr til ingen nytte! Velger å stole på vanlige stavtester inntil videre. Tester igjen i morgen, og hvis den også er positiv skal jeg slippe jubelen løs! Velger å tro at du er gravid, men at urinen din ikke var konsentrert nok :) Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...