Gå til innhold

Forslag til vogn?

Anbefalte innlegg

Sitter og ser på forskjellige vogner, og det er så mange fine og alle har forskjellige egenskaper. Dette gjør det dermed meget vanskelig å velge en vogn!

Jeg trenger en vogn som tåler mye snø, siden jeg venter barn i starten av desember. Jeg vil også ha en som ikke koster all verden, og en som er lett og god å gå på tur med. Den burde også være lett å ha inn og ut av bil.

Vil helst ha lufthjul, og helst 4 hjul siden dette er bedre på snø.

Hadde også vært greit å høre hvor lenge dere brukte bagen før dere byttet til sportsvogn..

Sliter veldig med valget av vogn.

Til bilsete tror jeg vi så og si har bestemt oss for Maxi Cosi Cabriofix, men ser litt rundt enda, pga prisen.

Er bare og komme med gode forslag! :D

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142352209-forslag-til-vogn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anbefaler Brio happy duo 2010 modell med luftdekk. Da får du en vogn som er svært god å trille, har fire hjul, er lun, vendbar sportsdel (viktig!) har romslig handlekurv og god komfort for både barn og voksen. Bagen kan vare lenge om du velger en annen vognpose enn voksi classic (veldig plasskrevende og ruvende pose) f.eks. Voksi urban/Troller, 7 am enfant le sac igloo, Odenwalder holly /lammy eller Easygrow.

Brio happy duo koster under 6000 kr inkl. både bag og sportsdel. Og noen ganger finner du den på tilbud enda rimeligere. En veldig bra vogn!

Jeg har tre barn og alle de vantrivdes i bag fra de var 5 måneder, ville ikke ligge i bag. Så måtte over til sportsdel da på alle tre. Da ble de blide og fornøyde :)

Jeg har en EasyWalker SKY. Den har dog tre hjul, men har aldri hatt noe problem med å bruke dette på snø. Med låst hjul er vel en trehjuling enklere å manøvrer på snø enn en med fire hjul?! Mye lettere å dra på. SKY er lett å få inn og ut av bilen, og den tar lite plass i forhold til mange andre. I tillegg kan du jo også feste maxi cosi cabriofix på denne vognen. Og om du vil ha en med fire hjul så finnes jo easywalker QTRO. Der kan du også feste bilstolen på.

Min lille lå i bag til han var omtrent 6 måneder, men da ville han ikke mer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...