Gå til innhold

jeg bare lekker,lekker,lekker og lekker..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle nesten tro det gikk an å tømme brystene sine, for jeg lekker noe helt utrolig om nettene ! Våkner minst 10 ganger og sjekker da automatisk over brystene mine med henda for å kjenne om det er vått, og det er det hver eneste gang. Våt dyne, våte store flekker i lakenet og ikke minst våt over brystene /øvre delen av magen!

*klage klage*

Jaja, 46 våte dager igjen..... :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi da lekker du ganske mye også, kjipt da... Hjelper det ikke med ammeinnlegg? Du får prøve å drømme om noe annet en amming hehe ;) Lekker minimalt her heldigvis, men husker hvordan det er (lakk masse etter jeg fikk førstemann). Lekker kun bittelitt om natta (dråpe på lakenet) og hvis eh...puppene blir klemt på...hihi ;)

Skrevet

Jaaaa! hehe, kanskje jeg drømmer om amming? Hvem vet hva som foregår i mitt hode om natten :-p

Har ikke prøvd ammeinnlegg, bestilte ammebh nå nettopp i sted fra nettet, åsså skal jeg kjøpe amme innlegg i morgen! Får begynne å sove med Bh, tror jeg lekker fordi puppene har blitt så store (fra 75C til 80E!) at de havner i "klem" når jeg ligger på siden om natten :-p *flaut* hehe.

Skrevet

Bruker E-cup til VANLIG jeg da - altså 70 E da, jeg er slank og smal i overkroppen, men store pupper (vanskelig å få tak i bh skal jeg love deg hehe). Så ingenting å være flau over, som mamma blir man ofte litt barmfager - er jo bare flott det vel ;)

Kan godt hende de kommer i klem ja hehe.

Anbefaler de ammeinnleggene de har på butikken, natusan eller libero. De har god sugeevne så man ikke blir konstant fuktig. Jeg har nemlig hatt sopp på brystvortene en gang (mens jeg ammet) og det var utrolig smertefullt. Det var fordi jeg brukte ullinnlegg med kun tynne bomullskluter mellom, som noen anbefaler - men det er nok best for dem som ikke lekker. Så hos meg dannet det seg nok masse bakterier i innleggene siden jeg lakk såpass mye, selv om jeg var nøye med vasking og bytting. :)

Skrevet

Da har du ett ganske så "godt utstyr" der oppe du da! hehe

Er slank og smal i overkroppen selv, og hadde en flott timeglass figur før jeg ble gravid, men nå etter hvert uti graviditeten har midjen "rettet" seg litt mer ut, siden jeg har økt i midjemål. Skulle ikke forbause meg om jeg øker ett hakk til lengre opp.

Nei jaggu ikke lett å finne bh'er, 75C var relativt en størrelse man kunne finne overalt, Nå er det langt verre!

Ikke flau over størrelsen, litt flaut å være i 20årene og klage på at puppene havner i klem! :-p Men, blir vel vant til dette etterhvert ;)

ååå flott! Jeg er helt grønn på alle disse ammeinnlegg merkene , mener å ha lest ett innlegg på anonym forum før om innlegg, men gjorde meg i grunn bare mer forvirret. Og dem i ull kan jeg tenke meg blir relativt stress da jeg lekker såpass allerede nå, må jo ha ett helt lager for å aldri kunne gå tom mens de andre er på vask! Men da skal jeg ta å prøve ut de, har sett dem på Rema :-)

Takk forresten ;)

Skrevet

Hei der!

Er jo ikke til noe spesielt hjelp for deg nå da, men jeg lakk veldig når jeg gikk med førstemann. Alltid to våte ringer i sengen og på dyna.(Måtte begynne å sove med ammeinnlegg og bh, noe som er veldig ubehagelig når man ikke er vant med det) Men lakk ikke med andremann, og ikke denne gangen heller!

Men jeg vet jo ikke om dette er din første da, men om så så kan det jo ha noe med det å gjøre. Og kanskje trøste deg med at du slepper det med de neste..hehe!

Skrevet

Ammeinnlegg i ull er ihvertfall superdeilig å polstre puppene med når kulda setter inn. Det er IKKE behagelig å bli kald på melkesprengte matstasjoner...

Hygiene er VELDIG viktig uansett ammeinnlegg, både det man har på seg og håndhygiene når man "fikler der upfront". Det blir jo åpne kanaler når melken kommer, og det er fort gjort at man får brystbetennelse.

Skrevet

Ammeinnlegg i en sportsbh ble redningen for meg :)

Det å sove med bh er ikke behagelig, men en sportstopp blir som en litt kort singlet, og det gikk an :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...