Gå til innhold

uke 35 og mye nedpress..flere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

det presser på helt vanvittig "der nede"..og vi snakker ikke helt nederst i magen men enda lenger ned! presser og stikker veldig ofte...har mye menssmerter også til tider..5 uker igjen! gleder meg til å bli ferdig nå..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann :)

Er 34+5, så 35 uker til fredag. Ja, har endel nedpress. Magen er sunket også. Akkurat som at bebisen borrer seg nedi bekkenet av og til og d presser på......Og mensensmerter som kommer noen dager! Gleder meg også til å bli færdi :))

Skrevet

Uke 35 her også, og har stikninger/nedpress daglig, men ikke veldig ofte. Magen har ikke sunket her ennå da, kanskje det er derfor. Ikke menssmerter her ennå - heldigvis, for jeg vil ikke ha noe som ligner tegn på fødsel riktig ennå.

Hvorfor virker det som om dere vil føde nå (prematurt)? Det er jo fremdeles en stund igjen og det er jo bra at mini holder seg inne til TIDLIGST 37 vel?

Gleder meg jo til min kommer jeg og, men jeg har ikke begynt å vente ennå. Altfor tidlig til det. Har sagt til min lillegutt at han ikke får lov til å komme før én uke før termin! Vil at han skal være der inne til han er heeeeelt ferdig.

Skrevet

Hehe, jeg bare beskriver hvordan jeg har d. Og at jeg gleder meg til å være ferdig. Har ingen ønsker for å føde, tidligst i uke 37. Så vet du d :D

Skrevet

Hestegudinna:

Kan ikke se noen i denne tråden som ønsker å føde for tidlig.

Hvor ser du det?

At man gleder seg til barnet kommer er da helt naturlig.

Selv har jeg gledet meg til å se dette barnet siden før jeg ble gravid.

Er nå i uke 34, og har 6 uker igjen til termin, og gleder meg enda mere, men jeg ønsker jo ikke at hun kommer ut før tiden for det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...