Anonym bruker Skrevet 22. september 2010 #1 Del Skrevet 22. september 2010 etter studenttiden fikk jeg ikke annen jobb en vikariat. da jeg var ferdig med skolen,hadde jeg ikke opptjent nok penger til dagpenger så jeg gikk på sosialen. har jobbet ett år i vikar stilling. snart er kontrakten over og jeg er redd jeg ikke vil tjene noe de nærmeste mnd før fødselen. for hvem vil vel ansette en synlig gravid kvinne? det er vanskelig å få jobb her jeg bor. da barnefaren jobber langt unna, må jeg finne en jobb i nærheten pga barnet vi har fra før. jeg har heller ikke bil. derfor har jeg beholdt vikarstillingen, da den er bedre enn ingenting. jeg føler meg litt rådløs og håper noen har ider og erfaringer som ikke bare går ann på papir, men i det virkelig liv også. utsiktene for å kun leve på hans økonomi er det ikke hold i. utgiftene er større enn lønnen hans. har allerede tenkt på å ta eldste sønnen min ut fra sfo mens jeg er hjemmeværende. for å spare penger der. synd. for hans venner er jo på sfo. men vi har ikke så mye annet å spare penger på. rådvill snart mamma for to. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142351843-noen-r%C3%A5d/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå