Vimemor Skrevet 22. september 2010 #1 Skrevet 22. september 2010 Etter utallige telefoner og lange ventelister ender det med at jeg reiser til Stavanger, fra Krsand, for privat ultralyd. Jeg klarer nesten ikke stille. Men det er nå jeg begynner å bli bekymret, tusen tanker går igjennom hode, og jeg er livredd for at det skal være noe galt med den lille inni meg. Jeg er 11+5 idag, og 12 uker når jeg skal til UL. Det bare MÅ gå greit tenker jeg. Det skal endelig gå ordentlig opp for meg at det er en liten inni der. Min lille baby <3
Vimemor Skrevet 22. september 2010 Forfatter #2 Skrevet 22. september 2010 Klarer nesten ikke å sitte stille skal det stå
prøverigjen:) Skrevet 22. september 2010 #3 Skrevet 22. september 2010 ille at du må reise sååååå langt for å få tatt en ul....ikke bra også privat i tillegg,,,,da må du sikkert betale endel også,,,,, lykke til!!!! klem
Nanna81 Skrevet 22. september 2010 #4 Skrevet 22. september 2010 Hei! har du prøvd å få time hos Elvebredden gynekologipraksis i Kristiansand? De tar inn nærmest på dagen uten henvisning
Vimemor Skrevet 22. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 22. september 2010 Jess, har snakket med de på Elvebredden. Det hadde de ikke noe ledig før i slutten av oktober, å da kan jeg like gjerne vente til min ordinære UL på sykehuset. Jeg skal til Stavanger for helgen uansett, så det gjør ingenting, skal opp å besøke en venninne At det koster litt tenker jeg ingenting på, tidlig UL er noe jeg har ønsket siden jeg fikk vite at jeg var gravid. Ikke alle som er enige, men det får være opp til hver enkelt tenker jeg. Jeg gleder meg ihvertfall kjempe masse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå