Gå til innhold

Noen fra Nydalen eller omegn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen fra Nydalen eller omegn som vil ut på trilletur?

Jeg er 25 år og har en datter på snart 8 uker. Har ingen i omgangskretsen med barn så det hadde vært hyggelig å bli kjent med noen med barn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:)

Jeg blir gjerne med på trilletur. Jeg er 24 år og bor på tåsen, ikke så langt fra nydalen. Sønnen min er 7 mnd, så er litt eldre enn din datter da. Men har heller ingen nære med små barn, så hadde vært veldig hyggelig å ha noen å trille med:)

Skrevet

Så hyggelig!:-)

Jeg har sendt deg en PM!:-)

Skrevet

På facebook er det en gruppe som heter "Termin August 2010 - Barnimagen.com". Den består av folk fra hele landet, og iallefall folk fra Oslo og omegn har hatt noen treff under graviditeten og et barseltreff nå nettopp. Kommer nok til å bli mange flere treff fremover.

Selv bor jeg på sagene og har jeg en liten jente på litt over 3 uker. Følger ofte akerselven på mine trilleturer. :)

Skrevet

Jeg har så vidt tittet innom "termin august 2010" på barnimagen.com, men i tillegg så er jeg vel en av de få som ikke er på facebook, så jeg har kanskje ikke fått med meg alt?

Så koselig! jeg triller også langs akerselven, men det er jo litt kjedelig å trille alene:-)

Skrevet

Er nok ikke mulig å få med seg alt her i verden. Men om du vil så kan jeg prøve å huske å tipse deg om neste gang det skal være Oslo treff fra facebook-gruppa?

Jeg prøver å komme meg ut hver dag en gang mellom 11 og 13, alt etter når lille sjefen mener hun er ferdig med å spise og klar for å sove. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...