Gå til innhold

Rive eller klippe neglene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvor gamle er deres babyer?

Jeg har til nå revet neglene, hun er 4 mnd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen av delene fikk jeg beskjed om på sykehuset. Det kan fort bli betennelse hvis du river.

Enten bite eller file

Skrevet

Min er 5 mnd. jeg klipper med liten neglsaks etter hun har badet, da er de myke og lett og klippe.

Gjest JuniGull2010
Skrevet

Min er bare 3mnd. Jeg river fremdeles. Hvis det er vanskelig å få tak i neglene, så klipper jeg litt i hjørnet og river av resten. Fikk beskjed om å rive eller file på sykehuset.

Skrevet

Etter 4 mnd kan du nok klippe. I starten vokser huden ut bakpå neglene og da begynner de å blø hvis du klipper. Se godt etter bakpå neglene hennes, men tipper huden har trukket seg tilbake nå.

Babyen min er to uker og jeg river foreløpig.

Skrevet

Sønnen min er tre måneder, jeg klipper opp i hjørnet av neglen og river.

Skrevet

Vi fikk beskjed om å klippe rett av. Tørr ikke rive heller, tenk om dere river for langt inn. Det tror jeg gjør vondt.

Skrevet

Jeg har klippet negler siden frøkna her var 3 uker. Hun klorte seg mye i ansiktet. Fikk beskjed av helsesøster at det viktige var å klippe rett av. Har ikke hatt noe problemer med neglene og hun er nå over 3 mnd.

Skrevet

har klip helt fra første gang etter fødselen. og d har gått greit. har ikke tørt å rivet for stakkar vist e har reve så d kom ned på huda. veit selv kosn d e. au au

Skrevet

KLIPPE!

Tenk på dine egne negler hvis du river for mye etc.

Sykehuset vårt sa at jeg måtte ikke finne på å rive.

Skrevet

klipper med negleklipper har alltid gjort det noe annet kunne ikke falle meg inn

Skrevet

Jeg klipper også... Har aldri fått meg til å rive, får det bare ikke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...