Gå til innhold

Andre som skal ha et forsøk i November???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynner på et nytt forsøk igjen i november, og hadde vært flott å prata med noen som skal igjennom ilden samtidig som meg :)

Holder til i Porsgrunn, så hadde jo vært flott om flere hadde gjort det å :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Vi skal i gang i oktober, eggdonasjon Hellas, og satser på innsetting første uka i november :)

Skrevet

Hei! Vi skal i gang i oktober, eggdonasjon Hellas, og satser på innsetting første uka i november :)

Skrevet

Jeg skal ha uttak og innsett i uke 47, langt regime for første gang. Hører også til i Pors ;-) Vi er ferdige der med tre forsøk, men fått tilbud om et 4. som vi må betale for selv, siden de anser at vi har store muligheter for å lykkes :-)

Skrevet

Hei!

Vi skal også igang igjen snart. Uttak og innsetting i uke 46.

Begynner å sprays ca 15. oktober.

Er søskenforsøk for oss da, har en ivf-jente på 2 år.

Hører til på Riksen.

Skrevet

Heia alle sammen! Og spesielt dollypopp! Husker deg fra forrige runde! Vi skal også igang igjen og regner med egguttak i november. Er søskenforsøk for sist var vi så heldige å få ei nydelig jente som nå er 21 måneder :) Lykke til alle sammen!

Skrevet

Heisann.. Vi skal ha første søskenforsøk på Riksen i uke 47. Vi har en icsi-gutt på 16 mnd - han kom på 6. forsøket. Det skal bli bra å komme i gang igjen og krysser fingrene for oss alle sammen!

Ha en fin fin dag :-)

Skrevet

Vi begynner i slutten av november, så det blir full styr rett før jul. Mye å tenke på da, så forhåpentligvis blir det mindre fokus på dette forsøket. :) Har hatt 1 fersk forsøk og 2 fryseforsøk.

Skrevet

Hei Lise259 og alle dere andre

Vi skal ha 2. søskenforsøk ved Riksen i uke 45. Har en gutt som blir 3 år i desember. Skal denne gangen bytte fra Puregon til Menopur, det blir spennende!

Skrevet

Skal etter planen i gang med forsøk nr. 2 i november. Tilhører Riksen.

Skrevet

hej hej alle sammen :)

vi skal i gang med 1 forsøk nå i oktober i tromsø å regner med å bli ruger begynnelsen av november.er kjempe spent å håper så inderlig på et førjuls mirakel :) en positiv graviditetstest må være den beste julegaven ever :)

er det langt regime alle skal i gang med??

håper det lykkes for oss alle sammen :)

Skrevet

Jeg skal ha mitt aller første forsøk i Porsgrunn i nov. Fikk hestekur, og skulle vært godt å få litt støtte og oppmuntring....(er litt nede, da jeg fikk beskjed om at jeg mest sannsynlig kun fikk ett forsøk pga at jeg nesten ikke har egg igjen) snufs......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...