kaffeplante Skrevet 22. september 2010 #1 Skrevet 22. september 2010 Hei. Er det noen her med erfaring fra det?Er den vond å sette eller er nålen så tynn at man nesten ikke merker det?Er så redd for nålestikk i utgangspunktet og tanken på å skal bli stukket i ryggen er litt eklere....
petrine71 Skrevet 22. september 2010 #2 Skrevet 22. september 2010 Nålen er veldig tynn, og ikke veldig vond. Epiduralbedøvelse er vanligvis vondere pga mye tykkere nål. Jeg hadde ikke gruet meg hvis jeg var deg! Rier er værre!
kaffeplante Skrevet 22. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 22. september 2010 Takk for svar.Skal prøve og ikke grue meg.Vil aldri få vite hva rier er da jeg skal ha KS og hadde KS sist også i uke 26...så da får jeg ikke føde ved en evt ny graviditet. Satser på å overleve stikket og få satt inn kateter:)
mor til to søte Skrevet 22. september 2010 #4 Skrevet 22. september 2010 Jeg kjente overhode ingen ting av spinalbedøvelsen sist, men den ble satt innimellom veldig vonde rier, kan hende det er derfor jeg ikke kjente noe til nålen... Men de bedøver område først med krem tror jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå