Gå til innhold

Sensitivitet, billigtester.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en liten haug med tester fra billigtester liggende i skuffen hjemme. Jeg gidder ikke bruke de opp på ikkeno liksom, men vil så gjerne vite og verker litt etter å teste :)

Noen som vet noe om sensitiviteten til disse? ..altså hvor tidlig man kan påvise graviditet. Eller erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lurer også litt på hvor sensitive disse er i forhold til de du kjøper på apoteket?

Tror jeg er 12 DPO nå, og disse billig-testene er blenda hvite. Tenker kanskje om jeg virkelig er gravid, om kanskje noen andre tester kunne merke det selv om ikke billig-testene slår ut....? håpe håpe håpe....

Murrer i magen og har vært super kvalm noen dager nå...

Skrevet

De slo ut dagen før IKM på meg sist jeg var gravid. Ikke sterkt og klart, men tydelig nok til at jeg fikk bekreftet mistankene. Jeg hadde frem til da iallfall pinlig nøyaktig syklus. Så testet jeg hver dag frem til 3 dager etter ikm, da var de klar og tydelige, ingen tvil. Siden, etter aborten var de positive frem til for nøyaktig 14 dager siden, og i dag har jeg EL. Så tror ikke de er så mye svakere enn de dyre testene. Er nok ikke teknologien som koster, men designet tenker jeg.

Skrevet

Jeg tok en billigtest (stav) sist jeg var gravid, og den viste svaakt positivt (holdt på å kaste den da jeg så det, for trodde den var negativ først). Testet da rett etterpå med CB (vanlig) som viste helt klart positivt. Ingen av testene ble utført med morgenurin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...