Gå til innhold

Trenger dere barnevakt i Sandnes/stavanger området?

Anbefalte innlegg

Trenger dere barnevakt innimellom?

Jeg er ei jente på 21 år som studerer ved UiS og jobber deltid i butikk. Jeg har mye erfaring med barn da jeg har vært barnevakt og trillepike i mange år.

Ta gjerne kontakt hvis det hæres interessant ut =)

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

Hei

Vi kunne trengt litt hjelp inni mellom til en gutt på 2 år. Er du interessert i både litt barnevakt på kvelder og litt trilling/leking på dagtid i helgene? Har du en timepris du ønsker også? :-)

Håper å høre fra deg.

Hei!

Kjekt å høre fra deg =)

Jeg er interessert i litt på dagtid i helgene også men jobber en del lørdager så er ikke alltid jeg har tid på dagtid. Har ikke noe fast timepris nei. Hvor i Sandnes/Stavanger holder dere til?

I like måte :-) I utgangspunktet er det barnevakt på kvelden så det går bra. Vi holder til på Vaulen. Ta gjerne kontakt med meg på [email protected] først, så kan vi kanskje avtale noe der. :-))

Har du fortsatt mulighet til å være barnevakt? Vi trenge noen til å passe på jenta våres et par dager i uken (dagtid) mens jeg går på skolen. Hun er 8 mnd. Send meg en mail med litt info om deg selv og hvordan du tenkte hvis du er interessert da: [email protected]

• 2 uker senere...

Annonse

Hei vi er en familie fra Oslo som akkurat har flyttet til Stavanger og kunne tengt oss en barnevakt en til to kvelder i måneden for vår lille datter på 7 måneder. Vi bor i Stavanger sentrum, på by-haugen.

Ta kontakt om du er interessert. [email protected]

Mvh. Kathrine

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...