Nat27 Skrevet 22. september 2010 #1 Skrevet 22. september 2010 Gikk akkurat opp for meg i dag at jeg ikke har hatt en eneste kynner på flere uker! (ikke merkbar, hvertfall..) Har hatt daglige kynnere gjennom hele svangerskapet, men nå er det plutselig stopp?? Er 35+5 nå og har ikke kjent en eneste kynner siden uke 30/31 sikkert.. Det jeg derimot HAR kjent, er endel mensmurringer, noen ganger ganske kraftige. Men magen strammer seg liksom ikke på samme måte som det kynnerene har gjort. Har tenkt at det er dette som må være falske rier, men pleier ikke de å gjøre litt vondt, i det minste? Er langtfra bekymret, bare litt forbauset egentlig over at kynnerene liksom skulle bli borte når jeg var kommet så langt? Pleier vel heller å være litt omvendt? Noen med lignende erfaringer eller tanker?
Voyeur Skrevet 22. september 2010 #2 Skrevet 22. september 2010 Ja! Har det på samme måte. Vi har vel termin ca samtidig, jeg har 23 oktober, og i de siste ukene har kynnerne blitt merkbart mindre og mildere. Kanskje fordi babyen er større, og det er vanskeligere for livmoren å trekke seg sammen? Har også mer mensmurringer og stikninger, og når jeg først får kynnere er de skikkelig harde, slik at jeg nesten må puste meg igjennom de, bortsett fra at de ikke kjør vondt, bare veldig ubehagelig:/ Har også blitt litt "skuffet" for å si det slik, siden det er jo nå jeg vil ha de! Kan jo være at livmora hviler seg litt før "the grand finale!";))
fruandersen gutt 5.okt`10 Skrevet 22. september 2010 #3 Skrevet 22. september 2010 Jeg har det også slik.... hatt masse kynnere i svangerskapet, men de siste 3-4 ukene har de ikke vært særlig merkbare.... har også mensmurringer, men har liksom ikke tatt seg opp. Termin i morgen... Vente vente
ninni80 Skrevet 22. september 2010 #4 Skrevet 22. september 2010 Sånn er det her også... Har selv stusset litt over dette- har jo hatt masse kynnere hver dag, fra uke 12 og fram til nå. Men de siste to ukene har de avtatt- jeg har fortsatt noen kynnere hver dag, men MYE mindre enn før. (er i uke 36+5)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå