Virreli Skrevet 22. september 2010 #1 Skrevet 22. september 2010 Hvis man bruker salve på såre brystvorter, vasker man det vekk hver gang før man ammer?
petrine71 Skrevet 22. september 2010 #2 Skrevet 22. september 2010 Det spørs jo hva du smører med. Tror det ofte står på salven. Hvertfall hvis den er beregnet for brystvorter. Evt kan du jo rense forsiktig med olivenolje. Olivenolje og lufttørring var det som hjalp meg best mot såre brystvorter forige gang. Og jeg prøvde MYE forskjellig!
*Lissi* Skrevet 22. september 2010 #3 Skrevet 22. september 2010 Kjøp en salve som du slipper å vaske av er mitt råd. Fikk en salve som unguentum m. på sykehuset, den var super. Får du kjøpt på apoteket også.
heltutrolig #Overtid# Skrevet 22. september 2010 #4 Skrevet 22. september 2010 eg har kjøpt purelan og den skal ikke vaskes bort.. brukte den sist og..å den fungerte kjempe fint synes eg...
Virreli Skrevet 22. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 22. september 2010 Purelan har jeg også kjøpt, har hørt mye bra om den. Praktisk at den ikke trenger å vaskes bort, fregner med det er sårt nok fra før..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå