Gå til innhold

I morgen er det fullmåne!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da skal vel vannet gå på samtlige av oss:)

2 dager på overtid her, jeg er optimistisk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liiitt i tidligste laget for min del, men vet du når neste fullmåne er? Så en oversikt for en stund siden, men den har jeg visst "mistet".

Lykke til til alle dere som er fødeklare! :)

Skrevet

Min første fødsel skjedde ved full måne og måneformørkelse, vannet gikk 15 min etter full total måneformørkelse....:) kjenner nå også at kroppen ikke er helt på "nett" slik som den var før første gang..... har 3 uker igjen, men ting skjer kjenner jeg.....

Jeg tror det ligger noe i månenskraft...:) Blir spennende og se i morgen om det er mange som føder:)

Skrevet

Takk :) Har ul termin 24. oktober, så det passet jo bra :D

Skrevet

Krysser alt jeg har for at du har rett :o)

10.dager på overtid her :o(

Skrevet

Huff, stakkar deg, Tre snart fire! Krysser fingrene for oss :)

Jeg har egentlig ønsket hele tiden at babyen kom etter 23. for da starter vektens tegn. Jeg er fan av vektene, de er så rolige, rettferdige og snille. De jeg kjenner da.

Skrevet

Tror det blir neste fullmåne på meg, selv om det hadde vært fint å få i morgen også! Litt tidlig enda, selv om h*n er ferdiglaget inni der.

Er for sjenert og full av bekkenløsning til at jeg gidder å danse naken i skogen, men blir ikke lei meg hvis det skulle starte av seg selv altså!:))

Skrevet

10 dager på overtid her. Jeg holder en knapp på at fullmånen skal sette det hele i gang denne gangen også. Forrige gang fødte jeg til fullmåne og måneformørkelse :)

Skrevet

Min datter på 2 1/2 kom 11 dager før termin ved fullmåne :) Nå venter jeg nr 2 på fredag (med KS) Tipper at det blir torsdag isteden..

Skrevet

Hva er det med fullmånen som gjør at fødselen kan komme i gang? :)

Tar gjerne en fullmånebaby jeg også, har termin i dag! :D

Skrevet

Jeg vil også ha fullmånebaby! Termin om tre dager. Og hvis det er det som skal til, så danser jeg gjerne naken i skogen. Noen som vil joine??? :-D

Skrevet

Jeg kom nettopp fra jordmor på kontroll,er 39+1.

Spurte henne om hun hadde noe tro på denne fullmånen.

Hun sa at det hadde hun,men det hun ofte så var at det ikke var på selve fullmånen det skjedde,men 2 dager etterpå,dvs på lørdag.

Krysser ALT jeg har,bortsett fra føttene :)

Skrevet

Jeg kom nettopp fra jordmor på kontroll,er 39+1.

Spurte henne om hun hadde noe tro på denne fullmånen.

Hun sa at det hadde hun,men det hun ofte så var at det ikke var på selve fullmånen det skjedde,men 2 dager etterpå,dvs på lørdag.

Krysser ALT jeg har,bortsett fra føttene :)

Skrevet

er fødeklar f.o.m. mandag, så jeg har forberedt de siste tingene i dag sånn i tilfelle jeg skulle bli "påvirket" av fullmånen i morgen ;) hehehe :P

Skrevet

Da min datter på nå 20 mnd kom 10 dager før tida så startet det hele den dagen det var fullmåne...selv om selve fødselen drøyde langt... denne gangen har eg termin nå på søndag..så har et lite håp om at noe skal komme i gang i morgen.. kanskje allerede i natt...

Skrevet

Jeg har 3 1/2 uke igjen til termin.. og jeg håper det IKKE skjer noe nå når det er fullmåne:P Grunnen er fordi min mann er bortreist på kurs, så tviler på han rekker å komme seg hjem om det skulle skje noe...;)

Sist jeg gikk gravid (2 år siden), fødte jeg 1.aug når det var solformørkelse:) Jeg var hjemme med rier og såg på solformørkelsen:P litt arti! :)

Skrevet

glemte å si att jeg var med jordmor i går og hodet låg veldig langt nedi bekkenet og hun trodde ikke jeg kom til å gå så veldig mye lenger...

men det vet man jo aldri.. ;-)

Skrevet

huff nei! alt for tidlig. 20 dager til termin, men er jo for lenge å vente til neste fullmåne:P Kjenner jeg ikke er fødeklar... så da satser jeg på at det ikke skjer noe heller :) men lykke til alle dere som føler dere klare :)

Skrevet

Blir spennende å se hvor mange av oss fullmånen påvirker i morgen. Har selv 2 uker igjen til termin :-)

Skrevet

Har pekt meg ut i morgen som en fin dag å føde på. Hehe. Er 39 uker i dag, så hadde ikke gjort noe om morgendagen og fullmånen bringer fødsel med seg! :D

Har også 3 venninner som har bursdag i morgen, som har alle veldig lyst å dele bursdagen sin. Hehehe.

Skrevet

Holder en knapp inne på fullmånen i natt, men har mine tvil. Forrige gutten var et fullmåne barn, men får meg ikke til å tro at det kan skje x2... hehe

Han kom 9 dager før termin på fullmånen, og nr1 kom 12 dager etter termin... men vet ikke om det var fullmåne da!

Skrevet

Da ønsker jeg alle lykke til! Jeg er klar! ;)

Skrevet

Er også ganske klar her, men ingen tegn ennå! Snufs!

Har tilogmed hoppet i sengen... Må ha sett ganske så teit ut! Var jo ikke så høyt jeg lettet!!!

Men BRING IT ON MOON!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...