M@msen Skrevet 22. september 2010 #1 Skrevet 22. september 2010 Gutten vår sover mye også på dagen, men hva gjør egentlig deres babyer når de er våkne? Jeg får liksom dårlig "samvittighet" når han ligger på babygymmen, men han koser seg jo der... og sovner også noen ganger og da får jeg sikkelig dårlig samvittighet, men jeg burde vel egentlig ikke få det? Det betyr jo bare at han har det bra, og er trygg??? Vi koser masse også, forstå meg riktig, det er ikke sånn at når han er våken så ligger han der på babygymmen liksom. Men som travel 3 barns mor så tar de andre også mye oppmerksomhet, og det er klesvask, oppryddning etc... Prøver å ta litt på kvelden når barna sover, men er jo godt å slappe litt av også...
stearin Skrevet 22. september 2010 #2 Skrevet 22. september 2010 http://www.fisher-price.com/NO/playtime/learn.asp Her har du tips. Du kan jo f.eks, synge til babyen, det er jo noe alle barna kan være med på. Hode, skulder, kne og tå bruker jeg å synge til min premature 4 mnd gamle baby (korr. to mnd) eller andre leke-sanger. Syns ikke du bør ha dårlig samvittighet for det, han utvikler jo sansene sine og oppdager ting! Han trenger også tid til å studere tingene:) Jeg har ikke skaffet babygym og vippestol og det er virkelig ikke bra. Tror jeg må investere i det nå så jeg også kan la min datter ligge litt mens jeg gjør unna husarbeidet;)
Pikenurk nr 2ღFødt 17.juli:) Skrevet 22. september 2010 #3 Skrevet 22. september 2010 Kjenner meg igjen...Men vet du, det kommer snart en tid hvor du virkelig må ta del i leken. Min ligger også lenge i babygym og storkoser seg:) Tar henne med rundt i huset i vippestolen, og hun synes det er kjempe gøy å se mamma med husarbeide:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå