Solformørkelse Skrevet 22. september 2010 #1 Skrevet 22. september 2010 Er på RD9 og i dag var det litt rustfarge på tubben av crinone pinnen. Føler meg i grunn litt sår oppi der og.. AFFF. Fikk mens dag 9 sist.
eka72 prøver igjen Skrevet 22. september 2010 #2 Skrevet 22. september 2010 Hei Solformørkelse!! Vil bare ønske deg lykke til, ikke gi opp håpet ennå........ Tvi tvi tvi håper spiren klorer seg fast:-)
Filip sin mamma <3 Skrevet 22. september 2010 #4 Skrevet 22. september 2010 hei!ikke mist håpet! jeg har korte sykluser,ca 25 dager og jeg spotter alltid noen dager i forveien. på vårt tredje forsøk begynte jeg å spotte på rd 9 eller 10,datt rett i kjelleren,men på rd 12 lyste det en positiv test mot oss! så det trenger ikke bety noe! selv er jeg på rd 6 (!) i dag og fikk også denne rustfargen på pinnen nå... nekter å gi opp håpet enda,sitter her med ett enormt kviseutbrudd i halve fjeset og en skikkelig vondt mens-korsrygg men har hatt gode vibber hele forsøket,de skal jeg beholde til mensen kommer for fullt! lykke til!
Solformørkelse Skrevet 23. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 23. september 2010 Kanskje jeg ikke skal gi opp. Men idag har jeg økende vondt i magen, hodepine. Kjenner det er smerter i nedre del av magen når jeg sitter...jaja..får bare krysse alt:). Jeg er ganske sår oppi der, så får håpe det er det som gjør at det er litt misfarge. Kviser ja, ser ut som jeg er 14 år igjen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå