mor til to søte Skrevet 22. september 2010 #1 Skrevet 22. september 2010 Gullerøtter med Holiday dip... hmm fikk så utrolig lyst på og måtte ha det! Helt nydelig! Ikke det mest usunne jeg har spist til frokost den siste tiden, men kanskje det rareste? Fler som har rare cravings?
cadence Skrevet 22. september 2010 #2 Skrevet 22. september 2010 Jepp; frokost frister ikke... Kan gå en time eller to før jeg i det hele tatt klarer å tenke frokost, men da spiser jeg godt. Dvs; max to brødskiver eller knekkebrød med varierende pålegg, eller havregrøt hvis jeg føler meg susete.
Nat27 Skrevet 22. september 2010 #3 Skrevet 22. september 2010 Syntes det hørtes godt ut med gulerøtter og dip, jeg ) Hadde du spist chips og dip hadde jo det vært mer usunt, gulerøtter er jo bra for både deg og babyen, det Og om du bruker youghurt naturell eller noe i stedet for rømme er det jo egentlig ikke så galt? Selv spiser jeg grove knekkebrød UTEN pålegg for tiden. Har helt dilla på det! Kunne vært mer usunt ja, men kunne vel ikke blitt mer KJEDELIG?? Men det er det eneste som går ned her. Og saft. Heeeelt tynn saft, vann med litt farge i, egentlig...
mor til to søte Skrevet 22. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 22. september 2010 haha tørre knekkebrød! Men kan forstå det, jeg spiser en magnesium tabelett hver kveld for kramper i bena, den er knusktørr og helt herlig å tygge på, kunne spist en boks slike... Sært!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå