Gå til innhold

Klarte ikke å dy meg ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Måtte kjøpe en Angelsound istad, selv om jeg kanskje blir veldig skuffet hvis jeg ikke får det til, eller noe skjer med fosteret.

Når fant dere hjertelyden første gang?

Det var ganske billig hvertfall, 359,- med gratis frakt :))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Angelsound er moro! Jeg fant lyden først når jeg var 11+ noe. Hadde lett litt tidligere uten å finne den. Man må være litt tålmodig, og det er ikke akkurat min sterke side. Lykke til da :-)

Skrevet

Gratulerer :) Jeg syns det er bra du gjorde det - bare husk på at om ikke du finner den med en gang, så bare prøv igjen en annen gang - uten å bli hysterisk! Det er lettere sagt enn gjort, men likevel!

Jeg kunne ikke vært min foruten. Hadde veldig nytte av den i går, feks, da jeg hadde denne brune utfloden. Kom hjem og fant den nydelige lyden - jeg slappet jo så av da!!!

Jeg fikk min da jeg var 9+4 og jeg fant den da. Brukte maaaaasse bodylotion for å få kontakt, og lette ganske lenge. Du må liksom prøve deg litt frem. Jeg fant min bebis sin helt nede ved skambenet, litt til venstre. Nå virker det som den har flyttet seg litt, for nå må jeg faktisk trykke litt innover i magen for å finne den.

Lykke til - det er en fantastisk lyd :)

Skrevet

Takk for det jenter :) Jeg gleder meg til den kommer i posten!

Håper jeg ikke blir skuffet, tror ikke jeg blir det :)

Ja, har sett endel her inne bruker den, og har veldig stor nytte av den, så tenkte jeg måtte prøve jeg også! :)

Alt for å høre den lille har det bra <3

Så snart blir det bare å lete i vei! :)

Når skal du på neste UL nå, Elias&Emma`sMams♥10ukerPåVei♥ ?

Klem :))

Skrevet

kjøpe angelsound på e-bay for tilsammen 180 med frakt, ny, kom i posten en uke senere. Ble under 200 kr så man slipper å betale toll. vet ikke hvilken angelsound du har kjøpt, den jeg har så er det ikke noe display, det er litt dumt,,,

Er altfor tidlig for meg å prøve den enda er akkurat 6 uker her, men gleder meg til å prøve i uke 9,,,,,leser at mange finner hjertelyden da

Skrevet

Hei igjen :)

Jeg skal på neste UL en gang rundt uke 12. Har alltid hatt det som oppfølging pga en kronisk sykdom jeg har. Gleder meg litt til den er unnagjort - da er det straks 2. trimester, og da forsvinner jaffal abort-redselen LITTEGRANN :)

Når tid skal du?

Skrevet

Ååja, jeg får også tett oppfølging pga. kronisk sykdom.

Er så glad for at helsevesenet følger oss så bra gjennom svangerskapet :))

Ca. to uker igjen til du skal på ny UL da?

Spennende :))

Jeg skal på mandag nå, og gruer meg nesten mer denne gangen enn første gang. Så skal jeg tilbake igjen i uke 12 jeg også :))

Skrevet

hei :o) hvor på nette kan jeg kjøpe dette?utenom e-bay?

Skrevet

det høres veldig fristende ut å gå til anskaffelse av en, men jeg mener å ha lest noen steder at de er usikker på hvordan babyen reagerer på det, at den kan bli stresset?

vet dere noe om det?

Skrevet

Jeg kjøpte min på EMImport. Søk opp Angelsound på google.com, så kommer mange alternativer opp :))

Har ikke hørt noe om at dette apparatet er skadelig for barnet - det er vel heller slik at vi mødre kanskje blir litt stresset når vi ikke finner hjertelyden når vi vil, og at babyen kanskje blir stresset av oss igjen?

Skrevet

vet ikke hvor du kan kjøpe det så billig(180kr) utenom e-bay.....

men den har jo ikke display, ser at folk selger babywatcher brukt på finn til 400kr,,,det er jo billig for den koster 1200 i butikken og så har den display,

Skrevet

vet ikke stå mye forskjellig her og der. jeg tenker å spørre gynekologen min når jeg skal på ul neste uke, om han anbefaler det eller ikke, (hvis det er noe liv der vel og merke), poster inn her hva han sa, skal dit ikke før på ons,.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...