Miaxz Skrevet 22. september 2010 #1 Skrevet 22. september 2010 med litt blod i - det er vel normalt, ikke sant? og ingen grunn til å ringe føden enda? ble strippet i går, og hatt kynnere i hele natt, skjer vel mer snart.... uff, jeg er helt i svime, jeg... nerver......
Virreli Skrevet 22. september 2010 #2 Skrevet 22. september 2010 Så heldig, da er det mest sannsynlighet for at du føder i løpet av 1-7 dager!
Voyeur Skrevet 22. september 2010 #3 Skrevet 22. september 2010 Legg deg ned å slapp av og trekk pusten dypt;) Det går nok strålende!
Miaxz Skrevet 22. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 22. september 2010 Takk! Ligge ned, slappe av og puste er ikke akkurat det jeg har gjort i dag.. Men surfe målløst rundt på nettet, rydde, vaske klær og annet tull.... Men takk for påminnelsen, skal legge meg ned NÅ! :-D
Millamil Skrevet 22. september 2010 #5 Skrevet 22. september 2010 Slimproppen min gikk om mandag og jeg ble strippet i dag.har termin i morgen,så håper virkelig det skjer noe her også i løpet av de nærmeste dagene:)
kj-si Skrevet 22. september 2010 #6 Skrevet 22. september 2010 40+6 idag,slimproppen gikk for 2 dager siden, ble strippet igår.kjenner bare litt stikking, og mer slim...vil det skal starte NÅ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå