jollybaby Skrevet 22. september 2010 #1 Skrevet 22. september 2010 Teste på rd 9. Den var negativ. Er det fortsatt mulighet for at den kan bli positiv? Kan jeg fortsatt være gravid?
lure Skrevet 22. september 2010 #2 Skrevet 22. september 2010 Synes dag 9 var litt tidlig og teste, sån med tanke på at NOEN kan teste positivt på dag 10-12. Sist fikk jeg positiv på dag 10 hjemme men ikke hos legen ? Men på dag 14 var det positivt begge steder. Så vent til dag 14 og ta en ny test imellom tiden får du krysse fingrene:)
MK73 Skrevet 22. september 2010 #3 Skrevet 22. september 2010 Ja, du har jo testet altfor tidlig :-) Jeg anbefaler aldri noen å teste før RD12, og det vil ingen klinikk gjøre heller. Du kan være gravid. Vent minst til RD12 før du tester igjen. Lykke til!
Levine ♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ♥ gravid Skrevet 22. september 2010 #4 Skrevet 22. september 2010 Hei Ja du har nok testet alt for tidlig. Når jeg ble gravid nå tok jeg test på rugedag 11, å da var det en VELDIG svak positiv test. Hadde jeg testet på dag 9 hadde den garantert vært negativ:) Så vent noen dager å test igjen.. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå