Mammasgull 03_,09 og_10 Skrevet 22. september 2010 #1 Skrevet 22. september 2010 Hei! Må spørre her, da jeg er veldig usikker:/ Våknet i går, med en del vann i beina, har ikke hatt det tidligere.. Det ble verre utover dagen, selv om jeg lå mye med beina høyt. Fikk også vondt i leggene.. Regnet med det kom til å bli bedre i løpet av natten. Men når jeg våknet i dag var det like ille. Vondt, spesielt i den ene leggen, og en god del vann. Er dette normalt? Ingenting å bekymre seg for? Er i uke 29.
IsIsIs! Skrevet 22. september 2010 #2 Skrevet 22. september 2010 Trenger ikke å være noe i det hele tatt, MEN jeg ville likevel bare ha tatt meg en tur til legen for å sjekke blodtrykk og urin. Forrige svangerskap skjedde dette meg, og det viste seg at jeg hadde høyt blodtrykk også, og etterhvert utviklet det seg til svangerskapsforgiftning. Og det eneste jeg hadde merket var at jeg plutselig fikk mye vann i kroppen. Dette svangerskapet skjedde det samme (plutselig mye vann i kroppen), men denne gangen var det ikke noe galt (bortsett fra litt høyt blodtrykk en periode). Så det kan være noe, men kan også være helt ufarlig. Bedre med en ekstra sjekk sier nå jeg! Lykke til Ü
Mammasgull 03_,09 og_10 Skrevet 22. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 22. september 2010 Takk for svar:) Ringte til legesenteret nå. Legen min har fri i dag, men fikk beskjed om å komme med en urinprøve i dag, og fikk time til sjekk hos legen i morgen:)
IsIsIs! Skrevet 22. september 2010 #4 Skrevet 22. september 2010 Kjempebra! Så slipper du å gå og tenke på om det kan være noe galt Ü
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå