Gå til innhold

Kraftig dipp i temp, men negativ el-test.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tempen min gikk kraftig ned i dag tidlig, noen som jo indikerer at el er på vei. Tok en el-test på morgenurin, men den var negativ. Samboeren min er bortreist til fredag kveld, så jeg håper sånn på at det bare er falsk alarm, hehe.

Men OM det er el nå, så har syklusene mine stabilisert seg noe immari! Fra el på dag 25 i pp1, til dag 18 i pp2. I dag er jeg på dag 16 :)

jaja, krysser fingrene for at fredag kveld holder!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når min temperatur får en kraftig sopp er EL over... Tempen stiger samtidig med EL! Har du testet de forrige dagene? Kanskje du hadde EL på dag 14?

Skrevet

Dipp, ikke sopp! Mobilens rettesystem!

Skrevet

...og du har ikke sovet mer urolig enn før f.eks? I tilfelle vil jeg tro at eggløsning er på vei. Tempdipp kommer jo som regel rett FØR el.Les her:

http://www.pernille.info/bbt.htm

Hvilken el-test bruker du? Jeg ville nok stolt mer på tempene dine enn el-tester for å være helt ærlig. Hadde en kjemisk graviditet forrige mnd hvor jeg fikk positive tester helt til mensen kom en uke forsinket. Denne mnd fikk jeg kun negative el-tester, men MÅ jo strengt tatt ha hatt eggløsning for å bli gravid.

Vent til i morgen og se om tempene stiger da. I tilfelle tror jeg nok at el er rett rundt hjørnet "dessverre" (sier det siden samboeren din er bortreist)

Skrevet

Nei, jeg har ikke testa de siste dagene, bare tempa. Tok en el-test til nå, også negativ. Blir spennende å se hva tempen sier i morra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...