MamaPink Skrevet 21. september 2010 #1 Skrevet 21. september 2010 Jenta mi har da etter ufattelige mange legebesøk fått konstantert astma. quick question: hvordan skal man gjøre medisineringen "spennende" så den lykkes for en 1 åring`? Noen som vil dele forhåndsregler og råd ang. småbarnsastma? Setter stor pris på svar (Posta på feil plass i sted... )
Anonym bruker Skrevet 22. september 2010 #2 Skrevet 22. september 2010 Jeg har en på 1,5 med astma. Det vi har gjort er å la han holde det røret selv og hvis han har måtte bruke forstøveren har vi lest en bok eller sett på barnetv. Om han har vært skikkelig i ikkehumør til å ta medisinene, har jeg lokket han med et par rosiner. Danser etter hver gang han har vært flink også =) Men hender ofte at jeg bare må holde han fast, fordi han neker. Må jo bare gjøre det, sånn at han får puste. Håper jeg kom med noen greie tips. Lykke til =)
Anonym bruker Skrevet 22. september 2010 #3 Skrevet 22. september 2010 Har hatt hell med at bamse også får puste i masken.
Tyren78-09+12 Skrevet 23. september 2010 #4 Skrevet 23. september 2010 Hei..har bare et anna spørsmål jeg.. Hva er "symptomene" på astma? Min gutt hoster mye om natta for tida..legen nevnte astma osv.og sa at dersom denne hosten vedvarer over lang/lengre tid så skal vi visst på videre undersøkelser for om det er astma... Men han mistenkte ingenting altså, bare sa at det kunne være en mulighet.. Hvordan "oppfører" ditt barn seg som har konstatert astma?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå