Gå til innhold

Ja, men da er kaoset komplett..GRRR!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

For det første så har jeg ikke fått mensen siden p-pilleslutt 15. juli..Testet etter el rundt den 3. sept. og fikk ganske positiv svar..Tenkte ikke noe over det og testet igjen etter noen dager igjen og fikk mye svakere teststrek (billigtester) YES tenkte jeg, kanskje jeg har hatt eggløsning.. Testet el flere dager på rad og de var fortsatt svake.Hadde vondt i korsryggen i 5dager etter positiv el-test..SÅÅÅÅ, når jeg da trodde jeg skulle ha ikm rundt nå får jeg bare negative g-tester og ikke tegn til mensen..MEN, nå var plutselig el-testene supersterke på søndag og igår for så å bli svakere igjen idag.Kjenner også at jeg har fått vondt i korsryggen igjen idag..

HVA SKJER????

Har jeg hatt to eggløsninger?? Løsnet ikke egget mitt sist gang? (Er det mulig det da?) Har jeg eggløsning i det hele tatt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner at du blir frustrert... Ser at du sier at testen første gang var "ganske positiv". Jeg bruker også el-testene fra billigtester, og de funker vel slik at streken må være minst like tydelig (eller sterkere) som kontrollstreken for at den skal være positiv. Kanskje ikke streken var sterk nok første gang, og at du egentlig ikke fikk et positivt resultat da? Høres hvertfall ut som positivt svar på søndag, når testene var supersterke.

Skrevet

Grunnen til at jeg sier ganske positiv er at jeg kikket ikke så nøye på den..Tok den for å se hvor teststreken skulle dukke opp, kikket ikke om den var positiv eller noe..Det var først når jeg tok en til noen dager senere at jeg begynte å lure..Den var jo mye svakere enn den første..Trodde da jeg hadde hatt eggløsning i mellomtida..Får heller satse på at dette var eggløsninga og at jeg har ikm om ca 2uker igjen..Er såååå lei av å vente, men er ikke annet jeg kan gjøre:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...