Kuredu Skrevet 21. september 2010 #2 Skrevet 21. september 2010 Teit av meg å svare da jeg aldri har kjøpt en slik men har flere venninner som har kjøpt til sine barn og er stoooorfornøyd!!!
Gjest Skrevet 21. september 2010 #3 Skrevet 21. september 2010 Så bra! Er Polarn og Pyret litt store i st? Skal kjøpe jakke til baby som veier ca 10 kg og er ca 76 cm nå. Vil jo gjerne at den skal holde i høst, vinter og kanskje til våren. Men da bør jeg vel kjøpe st 1.5-2? Blir det lattelig stort nå? Må kjøpe på nett ser du, har ikke butikk her.
Glajenta ♥ Skrevet 21. september 2010 #4 Skrevet 21. september 2010 Hadde en slik til snuppa i fjor sommer/høst - hun ble da 1 i desember. Tror de var ganske vanlige i str - kjøpte 74 og var det hun brukte ellers på den tiden. Jeg likte den ikke til henne da - synes glidelåsen var stiv og hard og gikk så "høyt" opp, om du skjønner. Fikk ikke lukket igjen ordentlig, siden halsen hennes ikke var lang nok, og halsen på jakken ble derfor i veien. Sikkert bedre til større barn?
Alltid Skrevet 22. september 2010 #5 Skrevet 22. september 2010 Vi har brukt en slik i fjor og i år. Han er 3 år nå, og har vært utrolig fornøyd. Brukt den masse, både til vanlig bruk og lek ute. Fungerer f.eks veldig fint til regnbukse når det ikke regner men er litt vått ute. Den er nærmest ikke slitt etter mye bruk i 2 sesonger, men begynner å bli liten, så neste vår skal han få ny. Vår gutt var ca 1,5 da han fikk den så vet riktignok ikke hvordan den funker til noen som er litt mindre.
mamma >to gull Skrevet 22. september 2010 #6 Skrevet 22. september 2010 Er veldig godt fornøyd med de jakkene, kjøpt de flere år og de er ikke stive:-) Fleecejakkene er også suuupre!:-))
Guttemamma x 3 Skrevet 22. september 2010 #7 Skrevet 22. september 2010 Vi har hatt jakke til 4-åringen og heldress til baby i str. 62. Likte begge veldig godt. Litt stivere enn vanlig fleece, men mykere enn de fleste vind-tette jakker. Synes de var helt vanlige i størrelsen.
Guttemamma x 3 Skrevet 22. september 2010 #8 Skrevet 22. september 2010 Et tips til forresten; jeg mener jeg har sett tilsvarende vindtett fleece jakke på både H&M og KappAhl. Vi hadde H&M i fjor til 5-åringen og den var ikke vesentlig forskjellig fra PoP's variant.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå