Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 21. september 2010 #1 Skrevet 21. september 2010 Forholder identiteten min hemmlig for øyeblikket, Lang historie kort. Jeg fikk "dødsdommen" flere år tilbake, jeg kunne ikke få barn. Har vert så heldig å ha fått stykk likevell. Så sitter jeg her nå da, mensen dukket ikke opp. Vi har ikke prøvd fordi vi ikke orket mer av prøvekarusellen. Jeg tok en test nå, å den viser jammen meg at jeg er gravid. Jeg er i sjokk. Men så er det en hake her, å det er derfor jeg skriver det her. Jeg har tatt noen tester fra venninen min, de er gått ut på dato for litt over 1 år siden. da er det jo mulighet for at den viser feil??????? Og hvis den viser feil, pleier de vise falsk positiv da eller falsk negativ???? Jeg har tatt 4 tester, å alle viser det samme (men alle er utgått på dato da). Hvis disse stemmer så er det kanskje tilfelle at jeg har klart å bli gravid selv IGJEN!!!!
*Smiley* Skrevet 21. september 2010 #2 Skrevet 21. september 2010 Du nok gravid ja;) Gratulerer så mye:)!!!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå