Gå til innhold

Forventer deres menn blowjob/analsex når dere har mensen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min gjør det, og blir sur og snurt hvis ikke jeg stiller opp...

Fortsetter under...

Skrevet

Forventer du at han skal gi deg oralsex hver dag han ikke gidder å pule da? :P

Her er mensen "friuke" for begge to :) Det er da vi tar oss en fest og ler av øltissen. Hihi..

Skrevet

Hedigvis vet min mann at jeg er et individ med følelser og rett til egne meninger. Han behandler meg derfor ikke som en ting eller et hull. Å stille opp seksuelt bringer tankene til prostituerte, ofre for overgrep og gamle dagers syn på ekteskapet.

Kvalmen tar meg når jeg ser for meg at du stiller opp når du ikke vil, med smerter og ubehag fra menstruasjonen og null respekt fra din "mann".

Skrevet

Ha ha ha, nei det hadde tatt seg ut gitt.

Vi har sex ca to ganger i uka, med eller uten mensen. Jeg trenger ikke ha sex når jeg ikke er i form til det, dvs de par første dagene av mensen, ellers går det greit.

Riv deg løs fra huleboermannen din HI, sånt trenger du ikke finne deg i.

Skrevet

Spør om han ikke har en hånd eller ett hult brød å pule på.

Skrevet

Kjøp en oppblåsbar sau som han kan kose seg med når du har mensen.

Annonse

Skrevet

Min mann forventer ingenting av meg, seksuelt sett. Han ønsker ikke å ha sex med en som ikke vil.

Når det er sagt har vi glatt sex under mensen, og jeg kan godt gi ham blowjob når som helst. Men han _forlanger_ det ikke.

Skrevet

Ekkel mann du har som synes det er greit å presse deg til seksuelle handlinger. Pervers, kaller man sånne.

Skrevet

Hi her.

Han sier "blir det blåsejobb på meg i dag da", mens han legger seg på ryggen og venter... Hva gjør man da, hvis man absolutt ikke orker/har lyst?

Har hendt at jeg sier at jeg ikke orker, at jeg er trøtt osv, men da smeller det jo bare fra ham ."du tar jo ALDRI på meg", og legger seg med ryggen til og er suuur. Huff... :-(

Skrevet

Herregud, hiv han på huet og rævva ut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Åh herregud for en idiot!

Flytt fra den egoisten snarest, han har overhodet ikke respekt for deg.

Skrevet

Hehe..sånn kan mannen min også si, men det er jo alltid bare på kødd da.. Han vet han får en blowjob når jeg vil gi ham det, ikke når han "forlanger" en (noe han aldri har gjort), jeg er litt sånn at jeg liker å overraske, og verste jeg vet er når han spør om det blir sex eller BJ, da mister jeg helt lysten, selv om jeg var kåt før det.. :) Sex syns jeg skal være spontant når man har lyst! :)

Skrevet

Hadde han sagt det så hadde jeg svart st det er vel ikke rart med den holdningen. Dra fram pisken du kl 4 i morgen tidlig og si at NÅ er DU klar for å bli tatt i alle hull og at det er best han klarer å holde den oppe, ellers blir det synd for han!

Annonse

Skrevet

Nei, han forventer selvfølgelig ikke det. Kunne aldri vært sammen noen som tvange meg til ting!

Skrevet

Da skulle han fått (for)vente lenge gitt.

Skrevet

Blir litt sjokka over at noen mannfolk faktisk forventer dette... Det å ha sex av forskjellige slag krever faktisk at en føler seg litt vel.. Jeg for min del føler meg som en dass når jeg har mensen og det SISTE jeg kan tenke meg er sex...

Glad mannen min respekterer det!!

Skrevet

Jeg gir ikke min man oralsex jeg da... Aldri. Fordi jeg ikke takler det rett og slett. Jeg syns det er ekkelt... Og han får ikke lov til å gjøre det med meg heller, selvom han vil...

Skrevet

for en mann du har HI, som ikke respekterer deg..Vil råde deg til å hive han på dør, en mann uten respekt for deg er ikke noe å samle på.Jeg vet at det er lettere sagt enn gjort men..

Min mann forventer det ikke, men han blir "glad" hvis jeg gjør det..Og gjør jeg det, er det fordi jeg vil selv. Ikke fordi han ber meg om det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...