Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hadde også fryktelig dilla på hockeypulver da jeg gikk gravid med sønnen min.

Det hjalp endel på den ekle kvalmen jeg slet med hele tiden.

Hmm, nesten glemt bort hele hockeypulveret jeg, fram til du brakte det på bane;)

I dette svangerskapet er jeg også mye kvalm, og kjenner at smaken på alt salt fortsatt er veldig fremtredende.

Gud, nå fikk jeg lys på hockeypulver!!;-S

Hockeypulver har alltid smakt godt!

Nesten flaut å si det! Har hockeypulver, dansk saltlakris (sendt opp hot av min søster) i nattbordsskuffen som et hemmelig lager...!

Men er sinnykt hekte på disse speltknekkebrødene med ostesmak også, jeg da. Litt margarin og jordbærsyltetøy, mums!

Hahaha, nå lo jeg godt. Har nemlig akkurat samme dilla selv!

Helt gal etter Hockeypulver :-)

De har forresten 3-pakk på Europris !

Allt annet saltlakris er også populært. Elsker det!

Prøver å holde igjen litte grann da, men det er ikke lett.

Anbefaler forresten å prøve den saltlakris posen som heter Skippermiks (tror det er fra Haribo, vet europris har den men sikkert å få andre steder og).

Den er skikkelig salt... åh nå kjenner jeg at jeg må kjøpe med hjem på vei fra jobb :-)

Annonse

Jeg har spist noen esker hockeypulver til nå ja!

Og sjekk Kiwi. Der har hockeypulveret en tendens til å ha gått ut på dato - ergo GRATIS!!!

Vært deilig å ikke betale 8-9 kr stk når jeg gjerne tyller i meg en på 5 min!

Datoen har til nå stått på lokket med svært liten skrift;)

Åååå, hockeypulver.... <3 Og Haribos skippermix! Mange gode forslag her :) Måtte til Sverige for å finne skippermixen, de pleide å ha det på tax free før, men har ikke sett det de siste årene :(

Mmmm, jeg vil ha noe salt lakris! Tror jeg må på butikken jeg nå ;)

Å herregud, jeg må slutte å lese dilla tråder.. nå fikk jeg kjempelyst på hockey pulve og lakrisal (kan anbefales) åå no ingen kiosk i nærheten her.. hehe..

Er så morsomt å lese altså alt hva vi gravide plutselig kan bli avhengige av =)

Hehe, god kveld kos dere med lakrisen deres :P I morgen skal jeg hamstre

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...