Gå til innhold

KAN DETTE VIRKELIG STEMME

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forholder identiteten min hemmlig for øyeblikket, Lang historie kort. Jeg fikk "dødsdommen" flere år tilbake, jeg kunne ikke få barn. Har vert så heldig å ha fått stykk likevell.

Så sitter jeg her nå da, mensen dukket ikke opp. Vi har ikke prøvd fordi vi ikke orket mer av prøvekarusellen. Jeg tok en test nå, å den viser jammen meg at jeg er gravid. Jeg er i sjokk.

Men så er det en hake her, å det er derfor jeg skriver det her. Jeg har tatt noen tester fra venninen min, de er gått ut på dato for litt over 1 år siden. da er det jo mulighet for at den viser feil??????? Og hvis den viser feil, pleier de vise falsk positiv da eller falsk negativ????

Jeg har tatt 4 tester, å alle viser det samme (men alle er utgått på dato da). Hvis disse stemmer så er det kanskje tilfelle at jeg har klart å bli gravid selv IGJEN!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bare én ting å si til deg.... SPRING PÅ APOTEKET SÅ SNART DU HAR MULIGHETEN :o

Har fryktelig lyst å bare slenge meg med dette og si gratulerer, meeen. Siden de har gått over datoen så...ja..bedre føre var..

Jeg kommer til å vente spent på oppdateringen din!!! *ble nesten litt nervøs her*

Krysser fingrene!! Men magefølelsen var jæskla god når jeg leste innlegget ditt!!!!

Skrevet

Du bare MÅ komme tilbake og fortelle hva resultatet ble med ny test! Hjelpes så spennede! Jeg tenker det må være litt av en tilfeldighet om alle de fire testene skulle slå ut på den måten om du ikke var gravid, men du får sikkert ikke ro i sjelen før du får kloa i en test av nyere dato.

Masse lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...