Gå til innhold

Skremt av akupunktøren. Kan det påvirke om jeg mister?

Anbefalte innlegg

Har gått til akupunktør for å få hjelp til å bli gravid. Det har virket, så i dag ringte jeg for å avbestille timen jeg hadde satt opp neste uke iom at målet mitt var nådd. Akupunktøren ble nærmest opprørt og sa at de alltid fulgte opp de som ble gravide og at dette måtte jeg tenke over. Følte nærmest som om jeg tar ville sjanser ved ikke å følge opp avtalen med dem. Har ikke lyst til å gå dit både fordi jeg ikke vil være pasient og fordi jeg har lyst til å la kroppen få være i fred og ordne opp med den videre graviditeten selv. Noen som har erfaringer/kunnskap om hva de ev påvirker på slik videre-behandling?

Fortsetter under...

Jeg fikk akp. for migrene for et 1 1/2 år siden. da jeg fortalte han at vi prøvde å få barn. sa han i fra om at da ville han ikke sette flere nåler på meg. så han har sagt til meg at han ikke vil sette nåler på kvinner som ønsker å bli gravid, eller er gravide..

men di har vel sikkert 1000 forskjellige meninger om dette.

men han jeg gikk til sa at kroppen skulle få ordne opp i ting selv.

jeg kan ikke det her, men stoler 100 % på han som fortalte meg dette!

gjør det du føler er riktig, du kan jo ringe å høre med andre klinikker om hva di synes..

lykke til:)

Moren min er akupunktør og utifra det jeg har forstått pleier folk å komme til henne for å få hjelp til å bli gravide, og så fortsetter de å gå til henne for hjelp med kvalme i tidlig svangerskap og forberedelser til fødsel i slutten. Men dette er noe de velger helt selv og ikke noe hun sier at de må!

Om du velger å ikke fortsette med akupunktur vil ikke det ha noen innvirkning på om du mister. Akupunktur er noe man velger selv om man ønsker hjelp med å få kroppen i balanse og takle graviditeten bedre, det er ikke ett krav for at det skal gå bra ;)

Men dette er bare sånn jeg har forstått det. Om du er veldig engstelig og ønsker det kan jeg høre med henne?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...