Gå til innhold

Nå skjønner jeg ingenting!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

VAr på modningsakupunktur på torsdag og det resulterte i små-rier som kom regelmessig (hver 6-7minutt) og skikkelig nedpress.. Dette dabbet, selvsagt av iløpet av kvelden natta..

Var kjempe spent på hva som ville skje etter dagens behandling (hun satte til og med en ekstra nål!) , men her sitter jeg.. nesten ikke en kynner en gang!!! Hva f... skjer da?? Kjenner jeg blir litt oppgitt!

Er det stille før stormen eller fungerte det ikke denne gangen??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

var det meningen at du skulle føde dagen etter?? Siden du ble oppgitt?

Trodde modningsakupunktur ikke var ment for å starte fødselen med det samme, bare for å "gjøre deg klar" til fødsel.

Har du termin i oktober så har du jo en god stund igjen??

Skrevet

Min termin er nå til uka, og det er den både jeg og JM forholder oss til- av forskjellige grunner..

Nei, er ikke til for å starte selve fødselen, men med tanke på at jeg allerede har iallefall 2cm åpning, lillegutt ligger veldig langt nede og har hatt modningsrier de siste 3 ukene, så hadde jeg iallefall håpa at det skulle bli LITT forandring etter denne behandlinga også.. ?!

Skrevet

ser bare at det står okt 10 i nicket dit, så regnet med at du hadde termin i oktober.

Hadde også 2 cm åpning da jeg fikk dattera mi kjempeee lenge, men jordmor sa den gang at det bare var å smøre seg med tålmodighet.

Får håpe det skjer noe hos deg da.

lykke til med fødselen da hvis det skulle skje i nærmeste fremtid;)

Skrevet

Modningsakupunktur er jo ikke et sikkert kort for å sette i gang fødsel, det er jo til for å modne, og selv om du og jordmor er klar for baby i neste uke, så er det jo ikke sikkert at babyen er klar for å komme ut!

Tror du bare kan smøre deg med tålmodighet, og heller prøve å kose deg den siste stunden, i stedet for å stresse med å få igang fødselen, fordi det funker nok heller mot sin hensikt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...