Gå til innhold

Å der!!!! Etter mye leting - fant jeg den fantastiske lyden av min lille spire sitt hjerte ? Endelig!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kan nesten ikke vente med å komme meg videre til et litt mer "trygt" semester. Selv om vi helt sikkert har våre store bekymringer der å, kjenne rjeg meg selv rett!

Ha en fin dag videre :)

Jeg er glad på dine vegner.

Leste innlegget ditt i går og tenkte, nei dette var trist. For jeg er ikke så vant til at det går bra når noen kommer med slike meldinger. Jeg har selv tenkt å kjøpe meg angel sound men tvilte litt i går da jeg leste ditt innlegg for jeg tenkte at jeg holder det ikke ut hvis jeg ikke finner lyden.

Nå har jeg ombestemt meg igjen og kommer til å bestille en på nett.

Hvilken type har du og hvor kjøpte du den?

Ps; jeg ble så trøtt i går at jeg ikke fikk sett greys!!! Nok et graviditetssymptom!

Tusen takk :)

Jeg kjøpte min på Ebay til 200 kr med frakt. Den heter bare Angelsound - og er uten display. Jeg er kjempeglad jeg kjøpte den...nå hører jeg hver dag...og finner den til slutt laaangt nede ved skambeinet ♥

Det er jo aldri godt å vite om ikke man finner den...mest sannsynlig skyldes det at den kan være vanskelig å finne såpass tidlig...livmora ligger jo enda i bekkenet liksom.

Lykke til da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...