Gå til innhold

Hva synes dere om Alva?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Navnet er nytt for meg så "smaker" litt på det. Fra før av har jeg Lea, Linea og Amelia på lista mi

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alva er kjempefint, og jeg liker det best av navnene på lista di.

Skrevet

Da syns jeg absolutt du skal velge Alva, for de andre liker jeg ikke.

Men jeg syns Ama er tøffere!

Ikke gi jentene deres så veike navn, da, damer. Det er jo nesten bare vokaler og bløte lyder.

Skrevet

Alva er vakkert. Og klart det fineste navnet på lista di. Alva var litt med i navnediskusjonen her i heimen også, selv om mannen min ikke var like begeistret. Jeg liker for øvrig også god de lengre formene Alvilde eller Alvilda.

Lea og Linea er veldig veldig mye brukt for tida. (selv om de fleste vel skriver Leah og Linnea, men det er jo samme navn likevel)

Skrevet

Alva er et vakkert navn! Ville valgt det av navnene på listen din. Ellers liker jeg Linnea/Linea og Amelia godt. Leah er skjønt.

Skrevet

Liker Alva best her ja :)

Skrevet

Alva er nydelig, og finest av dine alternativer. Alltid likt Lea godt, men jeg er litt lei det nå som det er så vanlig.

Skrevet

Både Alva og Ylva syns jeg er nydelige navn :)

Skrevet

Jeg liker Alva kjempegodt:-)

Lurer på å velge det selv, jeg venter tvillingjenter, og har tenkt på Tuva og Alva.

Skrevet

Alva oser av trygghet og kjælighet i mine ører... Da jeg var lita hadde min bestemor ei nabodame som het Alva Thelise, og hun var snillheten selv og rene mor Theresa på den lille plassen jeg vokste opp :) Og det er ikke navn som henger på annahver jente ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...